korte buik?

Hoi,
Zo schijn ik een lage navel te hebben???? Volgens mij tellen ze het aantal centimeters van je buik vanaf je schaambeen (+4 cm) en dat is dan de lengte van je zwangerschap. Normaal hebben blijkbaar veel vrouwen een gelijke lengte, maar wanneer iets uit verhouding is, zullen ze daar bij het meten rekening mee moeten houden. Misschien dat jou kindje dan ook kleiner zal zijn dan bij iemand die heel lang is ofzo??
Vraag het gewoon zou ik zeggen.
Suc-6
Groetjes Amber

denk idd dat dit te maken heeft met de afstand tussen schaambeen en ribbenboog.
Bij mij is dit weer iets langer dan standaard EN mijn navel schuift tijdens mijn zw.schap iets meer omhoog. Nu schuift die bij alle vrouwen wel, maar bij mijn beide vorige zw.schappen was mijn baarmoeder op een gegeven moment duidelijk gegroeid, maar tov mijn navel was de afstand gelijk gebleven door die mee omhoog groeiende navel.

Denk dat bij jou dus eerder je ribbenboog bereikt zal worden en je het gevoel zal hebben dat je kindje al heel hoog zit etc etc.Bij mij duurt dit juist iets langer (op zich niet vervelend hihi) doordat de afstand tot aan de ribbenboog groter is en het kindje dus iets meer ruimte heeft om te groeien.

groetjes,
Marije

de kleine is beslist niet te klein of te licht het is zelfs zwaarder voor de duur van de zwangerschap en heeft lange benen dus denk niet dat die maat 50 zal passen na de bevalling.

Terug
Bovenaan