Korte controles bij VK

Hoe lang duren jullie controles bij de VK?
Ik sta echt met 5 minuten weer buiten. Vind het zo kort.
Het gaat echt van:
VK:hoe gaat het?:
Ik: goed behalve de bekken,
Vk:daar heb je toch therapie voor
Ik: ja
Vk: daar maar door mee blijven gaan

Bloeddruk meten
Hartje luisteren

Tot de volgende keer.
Assistent gaat nog even wegen maakt een nieuwe afspraak en dat sta je weer buiten.

Hoe lang zijn jullie binnen?

Liefs
Danielle

Dat is inderdaad wel kort! Ik ben 1x bij de verloskundige geweest en dat was ook zo kort. Verder ben ik altijd nog bij de gyn geweest en daar ben ik wel langer binnen.

Bij ons doen ze de standaard controles,maar vragen ook verder hoe je je voelt en je krijgt de ruimte om vragen te stellen.
Ik ben meestal zo'n 10 min binnen, niet heel lang dus.

Tegen het einde zal ik wel langer binnen zitten omdat ik dan veel vragen zal hebben omtrent de bevalling hahaha.
Ik bewaar het voorlopig nog maar even tot het laatst. Wil er nog even niet aan denken hahaha.

Ik ben meestal ook zo kort binnen.
Inderdaad hoe gaat het? Goed, mooi zo, dan hartje luisteren en bloeddruk meten. Verder nog vragen?
Nee ok tot de volgende keer...
En that's it...
Dus denk dat dat normaal is :)

Bedankt voor jullie reactie.
Het zal dus wel normaal zijn die korte spreek"uren" :)

Ik zal voor de volgende keer heel veel vragen bedenken, dan zit ik langer binnen!

Ook bij de gyn duren de bezoekjes niet zo lang hoor! Ik ben gisteren geweest; ook hoe gaat het? En bloeddruk meten en dan nog een echo van 3 minuutjes waarbij meteen het hartje werd geluisterd en daarna stond ik ook weer buiten :).
Ik dacht juist dat het bij de VK wat persoonlijker allemaal was...

Groetjes

Ik denk dat ik toch wel een kwartier binnen ben. De assistent neemt eerst mijn bloeddruk op en weegt me, en daarna gaat de verloskundige naar het hartje luisteren en praat ze met me. Die gesprekken duren ong. 10 minuutjes, maar ze geeft me altijd de tijd om het langer te laten duren en vraagt ook zeker 2 keer of er nog dingen zijn die ik wil weten. Nu heb ik alle drie de keren een andere VK gehad, en alleen de 1e (met het intakegesprek) was kortaf. Maar dat duurt sowieso al lang..

Terug
Bovenaan