korte cyclus van 22 dagen wanneer dan ovulatie

Hoi  meiden,
Als je een korte cyclus van 22 dagen tot 24 dagen hebt wanneer is dan je ovulatie?

Ik vraag dit voor mijn zusje, ze is heel hard bezig om zwanger te worden.
Nu heeft ze ovulatietesten bij de apotheek gehaald, niet van een merk ofzo geloof ik...
Maar ze krijgt maar geen dikke strepen te zien. Alleen een bijna onzichtbaar streepje, dat wordt met de dag lichter.
Mijn zus  is bang dat ze haar ovulatie al gehad heeft toen ze nog ongesteld was, ze was zondag de 7e tot vrijdag de 12e oktober ongesteld en  op die laatste ongesteldheidsdag  heeft ze wel wat kramp gevoeld.

Of zou het kunnen dat ze haar ovulatie nog krijgt............?, volgens de planner op 9mnd.com is  de ovulatie tijd  al voor voorbij maar voor iedereen komt die ovulatie toch op een ander moment....ze is al wel 33 maakt dat dan misschien iets uit komt de ovulatie dan meestal later????

VRAGEN VRAGEN VRAGEN.........sorry hoor maar ik kon er even geen antwoord op geven misschien jullie wel??
Kus Fem

Heeft niemand die nu online zit hier toevallig ervaring mee???
Wil mijn zus zo graag helpen met een antwoord maar kan er gewoon niks van vinden op t internet?

Groetjes Fem

Hoi hoi,

Wat ik heb begrepen is je eisprong 14/15 dagen voordat je ongesteld kan worden, bij zo'n korte eisprong zou ik vanaf de dag dat je niet meer ongesteld bent om de dag 'klussen' de kwaliteit van het zaad blijft zo goed en zaadcellen kunnen 48 uur blijven leven las ik in het boek Zwanger Worden. Misschien is dat boek ook iets voor haar, ik heb het destijds bij de bibliotheek geleend, maar heb het inmiddels teruggebracht dus kan het niet opzoeken. Op de site van predictor kun je berekenen wanneer je je cyclus hebt en dan invullen hoe lang je cyclus vaak duurt.

Succes voor je zus, lief dat je zo met haar meeleeft.

Liefs,
Miepzzz

Hoi Femmie,

Misschien kan ik je verder helpen. Ik heb een cyclus van 25 dagen en ben ook precies op 7 oktober ongesteld geweest!!
Mijn eisprong is volgens mij op dag 12, waarna ik na 13 dagen ongesteld wordt. Ik ben ook aan het testen met ovulatietesten en heb totnutoe nog geen streep gehad. Dat verwacht ik ook pas morgen of overmorgen, ik denk dat je zusje ook nog 1 of 2 dagen geduld moet hebben.
Ik ben trouwens 37 jaar en volgens mij is dat geen probleem.
suc6 voor je zusje, houd je me op de hoogte??

Groetjes Wietske

Bedankt voor jullie reacties!!!

Mijn zus was helemaal opgelucht te horen dat er meer meiden die op de zelfde dag ONG zijn geweest de OV nog niet gehad hebben.
Ik heb  haar net even  gebeld, ze was net met de auto naar huis vertrokken met een negatieve OV test.....ik vond het zo sneu voor haar
Ik hoop echt dat het deze maand nog komt.

Van dat klussen.......hihi dat gaat niet echt.
Ik had  in mijn berichtje  niet verteld dat ze samen met haar vriendinnetje zwanger wil worden en ze een sperma-donor hebben waar ze niet elke avond bij aan de deur kunnen staan..hihi

Misschien is het daarom allemaal wel zo spannend.
Van dat tempraturen trouwens hoe gaat dat dan in zijn werk?
Wanneer je temp hoger is dan normaal heb je dan je ovulatie?
Sorry hoor ik ben wel mama van twee kindjes maar toch een leek op dit gebied.

Kus van Fem

Hoi,
Ik lees net op de site van clearblue.info dat je je ei hebt 12-16dagen voor je menstruatie... Wist zelf ook niet dat daar 4 dagen verschil in kan zitten... Er staat ook info op over tempen enzo.
Groetjes, Esther

Terug
Bovenaan