Korte Cyclus

A

Anoniem

Guest
Ik lees op dit forum dat best wel wat vrouwen een lange cyclus hebben. Nou die van mij is kort, we zitten in ronde 6, eerste 3 keer 24 dagen, 4e keer 25 dagen en nu zelfs 22!dagen. Ook de rode duivels zijn er maar ± 2 dagen.

Nu heb ik gelezen dat bij een cyclus van 21 dagen het eitje niet rijp wordt, is dat zo? en hebben meer mensen een korte cyclus?

Het kan niet meer aan de pil liggen na 6 maanden ben je toch ontpild of niet?

NOD 29 juli

Groetjes
Talke

Hoi hoi,
Ik zou de huisarts bellen als ik jou was, krijg je meer zekerheid hoor.

He meid,

Ik heb een tip voor je , ga beginnen met monnikspeper te slikken..
Ik heb het zelf nog niet geslikt, maar ik ga er binnenkort ook mee beginnen...
Het helpt je cyclus weer normaal te worden en je menstruatie!!!

liefs Chahidaatje

Ik zou niet zomaar iets gaan slikken hoor! Misschien is dat helemaal niet nodig.
Mijn cyclus is ook kort. 24 dagen.
Heel soms was het 25 dagen, maar ook wel eens 23 of idd 22.
Nu na mijn bevalling (dochter is nu 7 maanden) is het weer keurig 24 dagen.
Niets mis mee, heb je juist kortere rondes!

Als je het niet vertrouwd, kun je ook even een periode tempen. Als je temp omhoog gaat dan weet je tenminste dat je een eisprong hebt gehad.

Groetjes,

Nina

Monnikspeper is gewoon een natuurlijke medicijn hoor, dus dat is niet zomaar iets!!!
Een meisje die ik ken heeft het 3maanden geslikt en werd toen gelijk zwanger, terwijl ze al een paar jaar bezig was!!!

Bedankt voor de reacties. Ik heb mijn huisarts gemaild (moderne huisarts), hij gaf aan dat het redelijk normaal was. Je hebt geen afwijkende cyclus als je cyclus min 3 weken is en max 60 dagen.

Verder denk ik   dat ik nog even wacht met extra middeltjes. Foliumzuur is het enige op het moment. Ik hoop op zijn minst dat deze cyclus 24 dagen telt of ................ dat het raak is. 6 rondes zou mooi zijn toch?

Hey Talke, ik zou me er geen zorgen om maken hoor.
Ik had ook hele korte cyclussen, de langste was 27 dagen en de kortste 23.
Omdat ik het niet vertrouwende heb ik een maand ovulatietesten gebruikt om zo beter inzicht in m'n cyclus te krijgen.
Die maand ben ik zwanger geraakt (6e ronde ook!).
Wees maar blij dat je van die korte cyclussen hebt hoor!

Succes,

Tessie

(36 weken)

Hoi Tessie,

Ohh wat goed om te horen, ik was aan het twijfelen of ik deze maand een ovulatietest zou halen of niet, nou je hebt me over de streep gehaald, morgen ga ik hem halen.

Jouw zwangerschapverlof gaat dus nu in? (36 weken) wat lijkt me dat geweldig, veel succes en bedankt, voor je berichtje.

Groetjes
talke

Terug
Bovenaan