Korte hevige bloeding

Vanochtend schrok ik me rot.

Waar ik vanaf de positieve test maandag alleen maar vreugde voelde is dat helaas niet meer.

Ik zou 5 weken en 2 dagen zwanger zijn vandaag, maar ik ben vanochtend onwijs veel bloed verloren.

Nadat ik een soort van vruchtzakje verloor, is het direct gestopt.

Maandag heb ik een echo bij de verloskundige en ik ben bloed nerveus.

Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

Eey,

Dit is geen goed teken ... ik heb zoiets meegemaakt, alleen was het geen goed einde.

Als nog hopen dat het bij jou anders is !

Ik had niet eens gewacht en werd gelijk geholpen ..

Sara

Hoi,

Ik heb ook een heleboel bloed verloren aan het begin van mijn zwangerschap. Ook ik dacht dat het foute boel was maar niets was minder waar. Als je geen krampen hebt en het bloedverlies is gestopt hoeft het bloedverlies niets ergs te betekenen. Ik heb meerdere keren bloedverlies gehad maar ben nu inmiddels toch echt ruim 16 weken.
<p style="text-align: left;">Probeer erin te blijven geloven, hoe moeilijk dat ook lijkt..</p>
<p style="text-align: left;">Groet Dee</p>

Hoi,

Ook ik heb in het begin bloedverlies gehad rond 6 weken. Duurde bijna hele week. Zaten ook slijmpropjes bij. Vreselijk naar, want je wilt geen <span style="line-height: 1.5;">bloed verliezen als je zwanger bent!!! Heb ook echt in de rats gezeten. Maar gelukkig is het goed afgelopen. Inmiddels ruim 30 weken zwanger. Het kan dus ook goed komen en bijvoorbeeld een opruimactie van je lichaam zijn. Ik hoop het voor je! </span>

Anna

Hi,

Ik voeg me hier even bij. Gebruiker134212 hoe is het afgelopen bij de echo?

ik ben nu 6wkn en 2 dagen en ik heb sinds gisteravond helder bloedverlies met vannacht bloedproppen erbij. Ik heb eerder een miskraam meegemaakt, maar heb nu ander soort buikpijn. Het gevoel alsof er aan beide kanten van mijn buik getrokken wordt.

Hadden jullie dit ook?

ik heb woensdag echo en ben zo benieuwd of het wondertje er nog zit of dat het helaas afgelopen is.

Groetjes

Terug
Bovenaan