Korte innestelingsperiode

<p>Hoi allemaal,  </p><p>Ik heb een vraagje. Mijn eisprong vindt altijd plaats op dag 20/21 en ik krijg mijn periode altijd op dag 30. Op internet lees ik veel dat de innesteling plaats vindt op dag 9 na de eisprong of 5 dagen voor je nieuwe periode. Als ik het zo lees, lijkt zwangerschap in mijn situatie onmogelijk. Heeft er iemand ervaring met zwanger worden met een gelijksoortige cyclus.</p><p>Groetjes Faye</p>

Onmogelijk is een groot woord, maar het is niet ideaal. Innesteling is tussen 6-12 dagen na ovulatie, dus wie weet is jouw lijf niet alleen snel met je menstruatie, maar ook met een mogelijk innesteling! Ik heb in ieder geval wel soortgelijke verhalen gehoord waarbij men gewoon zwanger is geworden, dus niet gelijk van het ergste uitgaan :)

Ik heb een soortgelijke cyclus gemiddeld dag 19 eisprong en cyclus duur tussen de 28 en 30 dagen. En heb toch echt 2 kindjes. Eerste ronde 4 en tweede rond 1. Hoeft dus niks te zeggen naar mijn inziens.
Succes deze spannende tijd ?

Hee Klijn en Sandyb, bedankt voor jullie reactie! Fijn om te horen dat jullie het anders hebben gezien of meegemaakt :) geeft meteen een gevoel van rust!

Terug
Bovenaan