Korte LF, innestelingsbloeding op NOD?

<p>Hallo dames, even wat tegen jullie aanhouden.</p><p>Ik heb een kleine dame van bijna 2, we zijn nu bezig voor een 2e kindje.</p><p>Mijn LF was vorige keer/ruim 2 jaar terug 11 toen het raak was, dag 9 tot 11 innestelingsbloeding, pas op dag 13 positief getest.</p><p>Cyclus na zwangerschap heel regelmatig, helaas nu maar een LF van 9 dagen..al een half jaar.</p><p>Voel me de afgelopen dagen extreem moe en steeds pms-achtige klachten terwijl ik dat normaal alleen heb de dag voor mn menstruatie. mijn menstruatie begint altijd s ochtends meteen helder rood. Nu heb ik dus getest (sensitest vroeg) op 9DPO wat dus ook mijn NOD is. negatief..vanmiddag roze afscheiding. ..kan het nog wat worden als ik pas evt. innestelingsbloeding heb op mn NOD met negatieve test? vind vooral die korte LF in dit verhaal zo beroerd.</p><p>Ervaringen? hoe gaan jullie er mee om?</p>
 
Ik zit in hetzelfde schuitje! Vandaag 10 dpo en de laatste maanden steeds een lf van 9/10 dagen. Mijn lichaam maakt me gek want ik voel steken, mijn borsten en ook misselijk.
Ik ga heen en weer tussen "het zal wel gewoon weer menstruatie en dus een teleurstelling zijn" en "hmmm misschien voelt dit toch anders"... nu ben ik vooral aan het hopen dat ik vandaag niet ongesteld word en mn lf langzaam wat langer wordt. Heb ook een potje tarwekiemoliecapsules staan maar twijfel nog over het gebruik door wisselende verhalen online...
Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat! Gedeelde smart is halve smart ?
 
Vervelend he die onzekerheid? Toch ongesteld geworden gisteravond. Het is inderdaad geen leuk schuitje om in te zitten. Ik ga aan de vitex agnus castus . Dat schijnt de lf met enkele dagen te kunnen verlengen. 
 
Jup same here, ook ongesteld geworden :(

Heb met de huisarts gebeld. Die zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Dat ga ik dus maar proberen en goede moed houden!
 
Terug
Bovenaan