Korte lichte "menstruatie" en symptomen.

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met jullie ervaringen.

Afgelopen zondag was mijn nod. Zaterdag had een een lichte bloeding met hele kleine stolsels (sorry voor het onsmakelijke). Waar dit normaal gelijk heel veel is.
Zondag ochtend ook nog een klein beetje bloed maar smiddags helemaal niks meer. Het was zelfs zo droog dat een tampon inbrengen zeer deed.( hier ook mee gestopt).

Nu heb ik wel wat symptomen van een zwangerschap, zoals donkerdere tepels, misselijk en erg moe. Maar geen zere borsten.

Heb afgelopen maandag een test gedaan, deze was negatief. Heb ik tevroeg getest of ben ik mezelf gek aan het maken.

Mijn man en ik lopen bij de gynaecoloog omdat we al 5 jaar bezig zijn na een miskraam.

Ik hoor graag jullie mening.

Groetjes een onzekere vrouw
 
Van een (buik)griep kan de menstruatie ook uitblijven.

Theoretisch heb je niet te vroeg getest. Maar test het nog eens 19 dagen na het klussen. Voor het geval je cyclus wat afwijkt of zo.
 
Van een (buik)griep kan de menstruatie ook uitblijven.

Theoretisch heb je niet te vroeg getest. Maar test het nog eens 19 dagen na het klussen. Voor het geval je cyclus wat afwijkt of zo.
Bedankt voor je reactie.

Ik ben verder niet ziek geweest. Vandaar dat ik het me zo afvraag. Het blijft spannend natuurlijk.
 
Ben je nog ongesteld geworden of heb je al een positieve test? Ik zit met soort gelijke.. al vijf jaar bezig en afgelopen donderdag en vrijdag bruinverlies en licht roze gehad. Gisteren en vandaag niets.. testen zijn negatief, normaal altijd heel erg ongesteld ook ivm endometriose. Wel veel buikpijn gehad in aanloop en ook tijdens donderdag en vrijdag erg last van mijn eierstok.. normaal een cyclus tussen 23 en 29 dagen. Het bruinverlies begon op dag 28..
 
Terug
Bovenaan