korte menstruatie, gebeurt echt nooit!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik moest op 31-03-06 ongi worden (en dat gebeurde ook), maar het ging al diezelfde dag over op "bruin" bloed.   De volgende dag kwam er wel weer gewoon rood bloed, maar ook toen ging het vrij snel weer over naar dat bruine. Normaal ben ik ook altijd 5 dagen ongi, maar nu maar 2!! Heel erg raar.  Ik ben het nooit zo kort. en als ik een normale menstruatie heb dan begint het geoon met rood bloed en meestal rond de 4e a 5e dag gaat het over on dat bruine. Maar nu vindt ik het wel heel vreemd. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, ik heb namelijk verder helemaal geen tekenen. Nergens last van. Ik zit nu in ronde 5.
Is er misschien iemand die dit ook wel vaker heeft gehad?
Kan het zijn dat ik toch zwanger ben zonder iets te merken en toch een paar dagen bloedverlies gehad te hebbe (precies op mijn ongi dag begonnen)??

Mejon

Hoi Mejon,

Ja ik heb dat iedere maand wel zo'n beetje, Dan heel erg ongi en dan maar twee dagen en dan rood bloed en dan bruining bloed dus heel erg raar maar heb alle keren negatief getest dus toch niet zwanger helaas. En ja ik ben ook nog eens een maand 26ste dag ongi dan de 25-27-28 ste dag heel erg raar dus. Zit op een gemiddelde van 26 dagen nu. En ja lichaam doet wat wil per maand, is mijn ervaring.

Wens je veel succes en duim voor je dat je snel zwanger zult raken. Als je twijfeld kun je altijd zelf een test laten doen of het bespreken met de ha of gyn.

Succes.
Liefs van mij

Hallo Mejon.
Het zou best kunnen zijn dat je zwanger bent.
Bij mij   eerste zwangerschap dacht ik ook dat ik ongi moest worden.Verloor n.l ook een beetje bloed op de dag dat ik het worden moest, Dit bleek later de innesteling te zijn.
Had verder helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, dit heb ik mijn hele zwangerschap niet gehad.
Weet alleen niet of een innesteling ook 2 dagen een beetje bloed kan geven, bij mij was het één dag.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent, zal voor je duimen.

Groeten van Miena.

Nou, ik heb vandaag voor de zekerheid maar een testje gedaan. omdat mijn ongi zo kort was wilde ik toch even kijken of ik toch niet zwanger zou zijn. ik ging er al vanuit dat het niet zo zou zijn en mijn gevoel klopte. ik zit als het goed is nu weer in mijn "goede" periode dus we gaan er de komende dagen weer flink tegen aan. haha. en hopelijk is het in mijn 5de ronde wel raak.

mejon

Ik slik nu trouwens sinds vrijdag tarwekiemoliecapsules, zouden die nu dan werken in mijn "goede"   periode of zou ik ze langer moeten slikken. Ik heb mijn man ook zover dat hij ze slikt. dat moet toch niet meer mis kunnen gaan zou je denken, haha. we wachten af.

Mejon

Terug
Bovenaan