korte menstruatie???

A

Anoniem

Guest
ik heb net onder een ander kopje ook al gereageerd maar wil het hier ook nog even plaatsen.
Ik zit in ronde 8, en ik ben sinds 3 maanden aan het temperaturen.
nu kon ik vorige maand duidelijk zien wanneer mijn eisprong was en wel op 31 mrt, dus ik ging ervan uit dat ik 13 apr mijn nod had. maar nu werd ik op 6 apr al ongi. maar eerst 2 dagen alleen bij het afvegen(sorry) , toen een dag wat heftiger en toen weer 2 dagen alleen bij het afvegen. dus was wel heel erg weinig. ik heb toen nog gedacht dat het misschien een innestelingsbloeding zou zijn, dus heb ik op 13 apr een test gedaan, helaas negatief daarna heb ik gewoon afgewacht, ik zou nu zo'n beetje weer mijn eisprong moeten hebben, maar tot dusver nog niks gehad. mijn temp blijft nog wel laag dus als ik daarnaar kijk zou ik zeggen, niet zwanger.

wie kan mij helpen, en het iets duidelijker maken voor mij.... zou ik zwanger kunnen zijn???

groetjes sandra

Hoi Moon

Ik weet niet of ik je goed kan helpen..maar uit eigen ervaring weet ik dat de heftigheid van een ongi best wel eens kan verschillen...
Soms heb ik twee dagen heftig maar soms ook maar een dag..
Ik heb alleen zelf en duidelijke onderrugpijn en wat andere voor mij bekende ongipijnen.
Heb jij dat niet? Ik herken het dus makkelijk.
Zelf temperatuur ik vanaf het begin dus nu al 17 maanden...en ik weet dat als je temperatuur na een stijging weer daalt...dit altijd ongi is...
Ik denk dus dat je gewoon echt ongi bent geweest en dus nu vrolijk door moet gaan naar de volgende ronde.

Ik wens je succes!

Liefs Linnepinnie

ik merk zelf helemaal niks van een eisprong, geen onderrugpijn ofzo.
ik denk op zich wel dat je gelijk hebt, maar ik had toch weer een zekere hoop dat het anders kon zijn. soms kun je jezelf zo gek maken!!!
wat knap dat je al zo lang bezig bent met tempen, ik zelf had zoiets van 3 a 4 maanden dan is het wel genoeg.
je zit nog niet in het medische circuit?
bedankt voor je reactie en veel succes met klussen!!!

gr sandra

Hoi Moon,

Bij een eisprong heb ik ook totaal geen pijntjes hoor...
Zie ik ook alleen maar aan mijn temperatuur. Is bij mij altijd rond dag 12/13 en soms weer 14/15. Gelukkig wel regelmatig dat geeft je wel zekerheid.
Ik ben sinds 2 weken de medische molen ingegaan.
Mijn man zijn zaad is al onderzocht. Dat is vorige week helemaal goed en gezond verklaard. Nu ga ik deze week een afspraak met de fertiliteitsgyneacoloog maken...die gaat mij dan onderzoeken...
Ons lichaam kan ons echt heel erg voor de gek houden ja...dat heb ik inmiddels ook wel gemerkt. Komt ook omdat we op ieder dingetje onze hoop vestigen...
Ik had afgelopen donderdag volgens zo'n berekening van babybrabbel.nl een eventuele innestelingsdag. Nou we weten dat dat gepaard kan gaan met licht bloedverlies...en wat had ik heel toevallig....licht bloedverlies! Dus ik stiekem weer hopen. Maar zaterdag en zondag had ik opeens ook weer een beetje bloedachtig verlies om het maar zo te noemen...
En  nu heb ik sinds gister geen 37.1 meer...maar 36,9 en vandaag weer 36.8.
Ik zou mijn NOD 5/6/7 mei hebben...maar ik weet vrij zeker dat ik er nu al naar toe ga...Je temperatuur daalt dan weer altijd....Nou is mijn gewone temperatuur 36.4 en daar zit ik nog niet..maarja... Mijn hoop is toch  weer vervlogen...
Nou meid ik wens jou ook heel veel succes!

Liefs Linnepinnie

hoi moon

dat is toevallig.... je hebt een beetje hetzelfde "probleem" als ik.

ik heb een onregelmatige cyclus, varierend van 30 tot 44 dagen. nu heb ik op dag 35 mijn ongi gehad, (dondergavond t/m zaterdagochtend) erg kort voor mijn doen, normaal ben ik 6-7 dagen ongi.
dus ik dacht heeee.... misschien een innesteling?????? maar ook mijn temp blijft lager... dus dat betekend weer dat het niet kan....
om gek van te worden............ ik denk dat het toch niks is, omdat die temp laag blijft.
`t is weer zòn kwestie van afwachten, balen he!!!!!!!!

ik denk dat het bij jou ook "gewoon" een korte ongi is,.............. ik hoop natuurlijk voor je dat het wat anders is.
Vraagje   ga jij testen????????

succes verder
groetjes mayo

dag mayo,

ik ga niet testen, ik heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon wacht tot ik eigenlijk mijn nod weer moet hebben, dus dat is 13 mei. en nu maar afwachten dus.
ik moet trouwens zeggen dat ik een week na mijn ongi/ innesteling... wel een test heb gedaan, op 13 apr,  maar die was negatief. dus nu wacht ik gewoon maar af.
ik hoop voor je dat je gauw zwanger zult zijn en maar....

hoi linnepinnie,
vanmorgen had ik getempt en had ik 37.2, dus een verhoging van 0,3. en vandaag had ik de hele dag een irritant, trekkerig gevoel aan de linkerkant van mijn onderbuik. zou dit dan mijn eisprong zijn??? we hebben gister en eergister geklust dus dat zou dan wel goed zitten denk ik....
vraagje...,heb je na zo'n tijd niet dat je de hoop soms verliest?? het lijkt me toch wel spannend en stresserig om de medische molen in te gaan. ik denk nu soms al dat het er misschien wel helemaal niet in zit voor ons.
de 12 maanden is toch wel een beetje magisch vind en ik hoop dan ook dat het ons toch lukt voor die tijd zwanger te zijn, nog 4 maanden dus.
ik wil jou in elk geval veel sterkte en succes wensen bij de komende onderzoeken en hoop voor je dat je toch gauw zwanger zult zijn.

groetjes sandra

Terug
Bovenaan