Korte menstruatie

A

Anoniem

Guest
Eind augustus heb ik mijn mirena spiraaltje laten verwijderen. 2 dagen erna werd ik ongesteld. Die duurde wel een week. Leek geen eind aan te komen... Daarna na 3 weken weer, maar toen maar 2 dagen. Stelde niet veel voor. Nu keurig na 28 dagen. Maar ben nu op de tweede dag en het is alweer bijna over!
Ik had gehoopt dat m'n lijf weer wat op regel is, maar daar hoort dan toch ook een normale menstruatie bij?

Heeft iemand hier ervarig mee?
Hoe lang duurt het bij jullie meestal?
Ik ben gewoon vergeten hoe het ook al weer was, had nl geen menstuatie met het spiraaltje...

Hey hey lieve kindjes,

Nou heb ik zelf nooit een spiraaltje gehad.
Maar bij mij duurde mijn menstruatie met of zonder pil maar drie dagen.

Nou verschilt het uiteraard wel per persoon, maar misschien is dit wel gewoon jou normale menstruatie.
Persoonlijk denk ik niet dat je er al teveel zorgen om moet maken.

Succes!!

hey lieve kindjes

Heb nu een beetje hetzelfde, alleen dan na het stoppen met de pil.
Mijn cyclus duurde 47 dagen voo ik eindelijk ongesteld was. Toen was het ook even heel hevig. Maar deze menstruatie heeft ook maar 3dagen geduurd. Terwijl ik van vroeger nog weet dat ik echt 7dagen ongesteld was. Ik denk dat mijn lichaam gewoon nog genoeg hormonen in het lijf heeft van de pil.

En dan te bedenken dat sommige mensen zwanger worden door 1 keer een pil te vergeten... Dat snap ik nooit...

Ik zou me er niet erg zorgen maken. Ik ben sinds 2 maanden ook gestopt met de pil en werd de eerste en 2e keer ook maar 2 dagen ongesteld. Alles moet weer helemaal op gang komen. Pas als je echt een week overtijd bent dan normaal zou ik gaan testen.

@ lieve kindjes
Ik begrijp dat ook nooit. Dat mensen plotseling zwanger kunnen zijn tijdens de pil of als ze hem een keer vergeten zijn.

Succes allemaal met zwanger worden!

Ik heb dat een keer aan mijn dokter gevraagd, hoe het kan dat mensen zwanger worden door het 1 keer te vergeten. Hij zegt dat dat ook bijna onmogelijk is. Dat mensen in het algemeen heel slordig moeten zijn met het innemen van de pil, omdat er anders gewoon te veel hormonen in je lijf zitten. Weetnatuurlijk niet of het waar is maar ja.

Ik heb dat een keer aan mijn dokter gevraagd, hoe het kan dat mensen zwanger worden door het 1 keer te vergeten. Hij zegt dat dat ook bijna onmogelijk is. Dat mensen in het algemeen heel slordig moeten zijn met het innemen van de pil, omdat er anders gewoon te veel hormonen in je lijf zitten. Weetnatuurlijk niet of het waar is maar ja.

Terug
Bovenaan