Korte menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Heb een kleine vraag donderdag me eerste menstruatie gehad na dat dinsdag me spiraaltje er uit is gegaan de eerste 2 dagen erg heftig gevloeid ook heel last van gehad en zaterdag wat oud bloed gehad en zaterdagavond was ik er al weer vanaf..

Nu is mijn vraag is dat altijd zo kort? Ik heb me hele leven een menstruatie van 4dagen vloeien gehad en 5de dag oud bloed dus dit is ontzettend nieuw voor me

Ik heb het ook altijd maar kort en verlies niet zoveel bloed..... Eigenlijk alleen de eerste dag daarna is het al minder dag of 3/4 totaal

Hoihoi,

Ik heb normaal gesproken een vrij lange ongi, een dag of 7,8.

Volgens mij is het normaal dat je je eerste lngi na het verwijdren van d spiraal een wat vreemde ongi kan hebben. Zelf heb ik geen spiraal gehad, maar ik kan me voorstellen dat je lichaam ineens zonder de hormonen eerst een beetje bij moet komen voor je cyclus weer herkenbaar wordt.
Zelf heb ik na het stoppen van de pil hier echter geen last van gehad.

Succes!

Liefs Daisy

Op zich vind ik het niet erg hoor want des de eerder konden we aan de klus haha

Hoi,

Ik heb in mei mijn spiraaltje laten verwijderen. Toen had ik ook maar kort bloedverlies. Het duurde een tijd voordat de menstruatie op gang kwam. Toen het zover was had ik denk ik zo'n 8 dagen bloedverlies en veel meer dan toen ik het spiraaltje nog had. De menstruatie daarna was ook lang en had ook weer veel bloedverlies.
Het is bij iedereen anders, maar bij mij duurde het even voordat mijn cyclus op gang was.

Groetjes!

Mamalove82 had jij dan totaal geen cyclus met de spiraal dan?

Ik heb na dat ik na 10maand borstvoeding stopt wel een cyclus en de laatste 4 waren zelfs tussen de 23 en 28 dagen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij was dat hij eruit was. Heb zoveel spotting tussendoor gehad. Kon er nooit echt rekening mee houden wanneer ik ongesteld moest worden. Had gehoopt dat het over zou gaan met een spiraaltje maar dat was niet zo (bij mij).
Dus heel onregelmatig.

Terug
Bovenaan