Korte menstruatiecyclus?

<p>Dames,</p><p>Na een mk vorig jaar, met veel ellende als gevolg. Was ik weer gestart met de pil. Na onderzoeken ontdekten ze op mijn lever adenomen. Waarschijnlijk beïnvloed door hormonen. </p><p>Ik mag dus geen hormonale conceptie meer gebruiken. Sins het stoppen van de pil, in maart. Heb ik een verkorte cyclus van 17 dagen. Ik zit er over na te denken om hierover contact op te nemen met de HA. Zijn er meer dames die dit herkennen? </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Wat vervelend zeg! Als ik het goed begrijp hebben jullie dus al geruime tijd een kinderwens?
in dat geval zou ik zeker contact opnemen met de huisarts. Grote kans dat die je door zal verwijzen naar het ziekenhuis naar voortplantingsgeneeskunde. Helaas heb ik daar wel ervaring mee en bij ons duurde het toen erg lang voor we terecht konden in het ziekenhuis. Vorig jaar om deze tijd hadden we pas de eerste afspraak en pas afgelopen mei konden wij met de behandeling starten die ons echt zou gaan helpen. In jouw geval zou ik dus zo snel mogelijk vervolgstappen nemen, het duurt allemaal al lang genoeg! 
 
Bedankt voor je reactie, ik heb vanochtend de HA gebeld. Wacht op een telefoontje terug.
Ik heb vorig jaar juni een MK gehad, waardoor ik door alle complicaties nu een jaar verder ben. Wij mogen nu ook niet zwanger worden, ik moet eerst afwachten of de adenomen op mijn lever ook zijn gegroeid of niet. 
En nu komt dit er dus bij, ik zal inderdaad wel worden doorverwezen. 
Hoe gaat het nu bij jullie? Wat een ontzettende lange wachttijd. 
 
Vandaag gebeld met de dokter, hij adviseerde weer te starten met de pil. Want hij zag nergens staan dat dat was afgeraden door het ZKH. 
Ik heb de assistente er op geattendeerd om welke brief het gaat, ze zei inderdaad dat dat klopte. Weer overleg met dokter, hopelijk hoor ik daar deze week wat over.
Jullie ook last van laksheid bij dokter etc. Net alsof ze de brieven niet lezen van het ZKH. 
 
Terug
Bovenaan