korte mouwen

Hoi,

Dragen jullie kindjes met dit warme weer nu korte mouwen oid? Vind het zelf aardig warm in de tuin en als ik ga wandelen heb ik zelf ook korte mouwen aan maar Lise dus niet.

Gr Mirjam

Vandaag nog niet. Maar morgen als het weer zo heet is als twee weken geleden krijgt ons mannetje een korte broek aan en een shirt met korte mouwen. Dus lekker blote pootjes.( ook geen sokjes) Ook voor die kleintjes is het echt warm. Te warm aankleden is volgens mij ook niet goed. Neem altijd gewoon wat mee doe ik ook dan kan je het altijd over je kindje heen leggen.

En ik smeer de kleine man s ochtends gelijk in met zonnenbrand.

hier draagt ie ook wel een t shirt als et warm is.
je moet je baby eigenlijka ltijd 1 laagje warmer klden dan jezelf. loop jezelf het liefst in je blote kont is een romper genoeg voor zo'n kleintje..

Let wel goed op de zon. dat kan dat velletje nog niet goed verdragen. dus goed insmeren en in de schaduw houden..

liefs

Hoi,
als het echt warm is niet, maar binnen is het nog niet te warm dus wel gewoon lange mouwen!!
Pas wel goed op met zon, want alleen zonnecreme is echt niet genoeg de 1e 3-6maanden, dus goed uit de zon houden, zeker als de huid bloot is!
liefs

mijn mannetje draagt als het erg warm ik ook een korte broek en t-shirt.
maar wel in de schaduw en ingesmeerd met faktor 50.
en ik heb wel een dekentje bij de hand voor als ik denk dat hij het toch te koud heeft maar 2 weken terug was dit niet nodig.
vond het vandaag nog wel te koud, wie weet morgen weer

Hier ook korte mouwen en een korte broek. Vandaag had hij er nog wel een lange broek bij aan en in de ochtend had ik hem een vestje aangedaan. Morgen gaat ie weer in korte broek. Vind er alleen zo weinig in de winkel. In de wagen leg ik er geen dekentje over met heel warm weer maar een hydrofiele luier. Gelijk bescherming tegen de zon, niet te heet en enigzins bescherming voor de tocht. Ik smeer hem wel in met factor 50.

Terug
Bovenaan