korte of lange namen?

onze oudste zoon heet robin en de tot nu toe jongste heet julian ook niet zulke lange namen we hebben allemaal 5 of 6 letters behalve onze kleine uk als het een meisje wordt 6 letters en een jongetje 4

Ik wilde eerst een korte naam, onze dochter heet Maud, dus wilde weer wat korts. Maar we hebben nu een veel langere naam met 4! Lettergrepen hahaha
dus wel even wat anders

Wow, zijn jullie er al uit met de namen?! Wij zijn nog druk in overleg... zal wel een korte naam worden, vinden wij mooier en voor ons kindje is het ook wel leuk als hij zijn eigen naam kan uitspreken hahaha :)

Wij hebben een korte lieve naam van 4 letters!
Zowel de achternaam van mij en mijn vriend zijn lang dus als daar ook nog eens een lange voornaam voor komt.
Maar we hebben die naam gekozen omdat we die mooi en lief vonden klinken, niet om het aantal letter grepen en of hij kort of lang is of iets.

hier gaan we ook voor de korte 2 lettergrepen namen... :) dit heeft duidelijk onze voorkeur! Verder vinden we het leuk om een naam met een mooie betekenis te geven.
dit keer zijn we er nu al uit zowel voor een jongen als voor een meisje. :) bijzonder want bij de vorige was dat 1 week voor de bevalling Hahaha!!
dus @syllie je hebt nog ff de tijd hoor!

Hier korte stoere namen voor de meiden (Puck en Sjors) dus wordt t nu ook weer... Meisjesnaam zijn we uit, jongensnaam nog totaal niet dus als jullie nog suggesties hebben? Bij de vorige twee zwschappen hebben we nooit DE jongensnaam gevonden en t werden twee meiden (wisten we niet) dus heb nu ook weer een vermoeden...
XX

Terug
Bovenaan