Korte positieve ovulatie test ervaringen?

Momenteel heb ik Corona en ben behoorlijk ziek. Gisteren in de ochtend een ovulatie test gedaan en deze was negatief. Om 8 uur savonds weer een test gedaan en deze was positief. Ik gebruik de testen van clear blue, dus kijk niet naar streepjes. Ik had een smiley. Toen die zelfde avond om half 12 nog een keer getest en toen was hij negatief. Volgende dag in de ochtend getest ook weer negatief. Heel erg vreemd? Normaal heb ik 2 dagen een positieve ovulatie test en nu maar slechts een paar uur? Ook ben ik eerder positief dan verwachte.
Kan dit door corona komen? En kan het zijn dat ik nu dan geen eisprong ga krijgen? Heeft iemand hier ervaring mee? Met corona en eisprong? Of met een korte positieve ovulatie test.
 
Goedemorgen,
Het is idd heel vreemd dat je in 1 dag wisselende uitslagen hebt. Ze zeggen niet meer dan 1 x testen per dag maar zaterdag had ik in de ochtend een negatieve test en in de middag was die positief. Ik kijk bij clear blue ook altijd nog naar de streepjes om te kijken of ze toch oplopen, want ik had ook een andere soort test en die had hele lichten strepen, terwijl die roze van clearblue knallend waren. Ik had ook mega veel last van mijn eierstok, dus ik ging ervan uit dat mijn ovulatie eraan kwam.
Ik ben zelf ook behoorlijk ziek geworden zondagavond en nu nog, dus ga er niet van uit dat deze ronde is gelukt. Het kan dus idd zijn dat corona je hormonen in de war maakt.
Je kan door testen tot de dag dat je denkt dat je dan je ovu hebt. Je kan ook nu het even laten en op je lichaam focussen omdat je lichaam hard aan het werk is voor herstel.
Succes en beterschap ?
 
Terug
Bovenaan