Korte slaapjes ook al ligt ze ingebakerd.

Hoi,

Mijn dochtertje slaapt 's avonds en 's nachts heel goed, maar overdag heeft ze veel moeite om haar slaap te pakken. Ze ligt al ingebakerd en dit ging twee weken erg goed, maar nu beginnen de hazeslaapjes weer. 's morgens wordt ze rond half 8 wakker en na de fles slaapt ze dan nog tot ongeveer negen uur. Ze is dan wakker tot elf uur en is dan ook echt heel moe. Je zou dan denken ze slaapt dan wel even, maar na ongeveer drie kwartier is ze dan weer wakker en valt dan moeilijk in slaap. Rond de fles van drie uur is dit weer het geval. Herkent iemand dit? Hebben jullie tips? Ben benieuwd?
Groetjes,

Hoi. Bij onze Teun is dat precies hetzelfde.(ligt ook s`nachts ingebakerd)  Ik dacht zelf dat dat komt omdat ze natuurlijk ook ouder worden en steeds langer wakker zijn (of is dit een stomme gedachte?) Teun is ook rond 11 uur echt moe maar wil niet slapen,hij ziet natuurlijk ook steeds meer waar hij op reageerd en leuk vind. Toch leg ik hem rond 11 uur in bed dan huilt hij zich zelf in slaap en om 12 uur komt hij weer voor de voeding. Daarna leg ik hem als hij moe is op zijn buikje in de box en slaapt hij als een blok. (ik blijf dan wel in de buurt) Hij kan dan ook niet met zijn handjes wapperen,hij vind het echt heerlijk op zijn buikje. Succes!
Groetjes Mikkie.

Bij de mijne was het hetzelfde.
Alleen was de mijne niet ingebakerd.
Zoals ik het zie (weet ook niet hoe oud je frummel is)heeft je beeb moeite om zelf de slaap te pakken te krijgen. (was hier iig wel zo)
Ik nam haar op mijn arm om haar zo een beetje te sussen, en rustig te krijgen.

Ondertussen is ze 4,5 maand, en slaapt ze na de voeding van 7.00/8.00 nog 1 uurtje enis daarna wakker.Af en toe doet ze een paar hazeslaapjes tot eten van 11.00/12.00 uur.
Om 12.30/13.00 uur gaat ze naar bed tot een uurtje of 15.30/16.00 uur.
s'Nachts vanaf ongeveer 19.30/20.30 uur tot de volgende ochtend 7.00/8.00 uur.
Ze slaapt volgens mij voldoende voor haar leeftijd.

Succes!!!

Terug
Bovenaan