korte slaapjes op de dag

hoi,

Onze zoon is inmidels 4 maanden, maar wel twee maanden te vroeg geboren.
Tot drie weken geleden sliep hij 's nachts e overdag nagenoeg niet. Sinds drie weken geleden krijg hij zijn laatste fles rond 1800 uur en slaapt dan door tot halverwege de nacht. Overdag was het nog en drama; ontroostbaar. Sinds een week slaapt hij na zijn fles 1 uur om vervolgens weer te huilen.  Hij krijgt 5x180cc maar op de dag komt hij dus na twee uur weer. Lijkt mij dat hij dan geen honger heeft. Vanmorgen na 2.5uur een kleiner flesje gegeven maar weer na 1 uur slapen kwam hij weer. Wij bakeren hem in, maar dat is bij hem niet genoeg. Heeft iemand tips om de dag slaapjes wat op te rekken? groetjes mamabella  
 
ik ken het probleem mijn dochtertje (inmiddels 13 mnd) had hetzelfde probleem toen ze 4 mnd oud was.
Wij bakerde ook in met doeken later hebben wij een bakerzak gekocht en dat hielp wel. En ik gaf 6 flessen van 150 Ze was dan meer tevreden.
En liet haar langer op dat ze goed moe was en dan sliep ze wat langer maar ook niet altijd. Ik moet wel zeggen wanneer ze wakker was en had maar 1 uur geslapen. Had ze wel goede zin, als ze bleef huilen bracht ik haar naar 3 kwartier weer naar bed
En bij mijn moeder sliep ze wel goed overdag maar zij hebben rolluiken dus lekker donker. Ik had alleen een rolgordijntje. We hebben in de zomer een rolluik gekocht en toen sliep;slaap ze als een roosje


succes gienie
 
Hoi,

Heb je al voeding geprobeerd voor hongerige baby's. Ik gebruik het nu sinds een week en ik moet het wel afkloppen maar de afgelopen nachten gaat het een stuk beter.
Overdag krijgt hij Nutrilon standaard maar de 2 laatste avond voedingen krijgt hij Nutrilon Forte. Overdag slaapt hij ook niet zo heel veel. 's morgens slaapt hij na de voeding van 5/6 uur door tot half 11. Als hij overdag slaapt dan is het nooit langer dan 3 kwartier/uurtje.

Succes.

Groetjes.

Kim
 
Terug
Bovenaan