Korte slaapjes

<p dir="ltr">inds een paar dagen is ons mannetje erg onrustig. Hij slaapt steeds erg kort, huilt regelmatig en lijkt alleen maar te willen drinken. Sinds vrijdag zijn we aan het afbouwen met borstvoeding en krijgt hij nu 2 voedingen (rond 12u en rond 19u) flesvoeding en daarnaast nog bv op verzoek. Ook na een flinke fles (90cc) komt hij 2,5 uur later weer. Hij lijkt niet verzadigd te worden en wil snel weer aan de borst. Toen ik nog volledig bv gaf, zat er soms 4 tussen voedingen. Vannacht is hij ook iedere 2 uur wakker geworden. Hij lijkt dan aan de borst te willen, maar is na 10 minuten ook weer klaar daarmee en valt in slaap.<br />Meer dan 90 per fles krijgen we er niet in, hij stopt met drinken. Wat zijn jullie ervaringen met het overgaan naar flesvoeding? Hoort dit erbij of kan het iets anders zijn? <br />Hij is nu 1 maand en weegt ongeveer 4 kilo. Een sprongetje lijkt mij niet logisch, aangezien hij 12 dagen te laat is geboren.</p>
 
Misschien regeldagen? Die zijn rond de 6 weken, maar aangezien hij 12 dagen te laat was kan het nu al zijn.
Is bedoeld om je productie omhoog te brengen, maar wellicht niet zo handig als je aan het afbouwen bent..
 
Zou ook goed krampjes kunnen zijn, zijn tussen 6 en 10 weken ook op het hoogtepunt dacht ik. Worden ze onrustig van; trappelt hij ook met zijn beentjes etc? Kunnen ze ook zuigbehoefte van krijgen toch? 
 
Terug
Bovenaan