Korte stoere jongensnaam

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben nu 28+1 en we kunnen gewoon geen goede jongens naam verzinnen.</p><p>Een meisjesnaam hebben we al even en voeld ook goed. </p><p>Voor een jongen hadden we Luuk, maar deze kunnen we helaas niet meer gebruiken. Nu vinden we wel meerdere namen leuk, maar niets voeld van jaaa dit is het. Wat ik bij een meisjes naam wel heb. Maak me nu wel een beetje zorgen, omdat de tijd toch best snel gaat en we niet zomaar een naam willen kiezen. Daarbij denk ik dat het een jongen wordt dus wil ik helemaal zeker zijn van de naam. </p><p>Hebben jullie leuke tips? </p>

Hier 2 dochters, maar op ons lijstje voor jongens stonden: Jort en Duuk. We vonden het ook veeeeel moeilijker dan een meisjesnaam.

Waarom kunnen jullie Luuk niet meer gebruiken? Als deze naam al gegeven is aan kindje van vrienden van vrienden dan vind ik persoonlijk dat je die naam wel kunt gebruiken. Vooral als je geen andere naam leuk vindt.
Maar julkie houden dus van Hollandse namen? Google eens naar ‘Friese namen/Hollandse namen’, misschien vind je daar iets leuks in. Onze zoon heet Stijn, ook echt een Hollandse naam. Succes!

Google eens op 'zeevannamen Luuk', kijk bij suggesties, misschien zit daar wat leuks tussen?

Ons zoontje heet siem misschien is dat wat ?
Sem 
Sam 
Finn 
Vik(c)
Luk(c)a 
Jens
Mick
Quinn 
Senn 
En noem zo maar op ?

Onze zoon heet Lars. We houden zelf ook van korte namen. Teun heeft ook lang op ons lijstje gestaan. Hopelijk heb je iets aan alle namentips die gegeven worden.

Mijn zoon heet Sep. Vinden we zelf heel leuk natuurlijk ?.
Verder op het lijstje stonden Jip, Mels, Max, Fos, James. Succes!

Terug
Bovenaan