korte update

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties we zijn u 2 weken verder en de problemen lijken alleen maar groter te worden, Mijn man is afgelopen woensdag tegen mijn wensen in toch voor een week naar noorwegen vertrokken naar dat grietje van hem. Zon verdrietig en kwaad gevoel heb ik dat mijn man op dit moment bij een ander in bed ligt. Hij reageert erg haatdragend naar mij t5oe omdat ik door echt iedereen constant wordt gesteunt en geholpen en hij door niemand, hij ziet zichzelf nu als slachtoffer en denkt dat ik hem berooid achter wil laten. Dat is niet zo alleen sommige dingen moet ik doen om urgentie te krijgen en een uitkering, hij denkt dat ik dat alleen doe om hem verder de grond in te werken, Nou ja dat is dan zijn probleem ik werk de gewone scheingsprocedure af meer niet ik wil alleen datgene wat ik nodig heb om voor mezelf en mijn 2 kindjes een nieuw bestaan op te kunnen bouwen. Er is natuurlijk nog heel veel meer gebeurt maar dat is zon ontzettend lang verhaal, In feite komt het erop neer dat ik alles nu zelf aan het regelen ben hij doet er niks aan, de 18 hebben we de eerste afspraak bij de advocaat en ik hoop dat dit zo snel mogelijk achter de rug is als we snel overeenkomen kan het binnen een maand geregeld zijn, Ik wil echt van die klootzak af, bah, ik walg nu gewoon van hem, zoiets kun je je echt pas voorstellen als je zelf zoiets meemaakt. Binnenkort zal ik wat meer schrijven.

bedankt weer voor het luisteren, liefs Martine mama van Lance 06-01-04 en Scott 13-12-06

Jemig zeg, wat een ontzettende k** situatie!

Als ik het allemaal zo lees dan heb ik echt ontzettend veel respect en bewondering voor je en ook hoe je met de situatie omgaat.Het moet allemaal echt heel zwaar voor je zijn, ook om er nu te zijn voor je kinderen.

Ik wens je heel veel sterkte en moed toe!

Knuffel, KT

hoi hoi,

ik had al een berichtje gepost voor je... was heel benieuw hoe het met je gaat/ging..
heb blij dat je boos bent en niet verdrietig (als ik het goed lees..) vecht voor je kindjes!!!
geloof me hij zal spijt krijgen! hoe kan ie nou dit alles weggooien??
En nu ga ik misschien de haat van veel vrouwen op me krijgen maar haal er echt alles uit wat je kan!!! je zal het finacieel niet makkelijk krijgen dus pak wat je krijgen kunt!
NEEE ik haat mannen niet en ben ook niet verbitterd maar ik zie het genoeg om me heen dat de mannen weggaan en de vrouwen het moeilijk krijgen! dus meid   pak wat je kan!!!
als je wilt kletsen ik luister lees wel..
liefs en succes Annemieke

Ik wilde het niet gelijk zeggen, maar ben het wel ontzettend met Annemieke eens hoor! Het zijn zijn kinderen, daar mag ´ie best voor dokken!

Succes, KT

Ook ik ben het erg met Annemiek eens!
En nee, ik ben ook geen mannehater, maar híj is toch degene die alles weg gooit!
Idd erg goed dat je boos bent, hoewel het ook heel logisch zou zijn om verdriet te hebben hoor.
Maar met woede kan je iets meer dan met verdriet.
Dat hij dan toch naar Noorwegen is vertrokken...ik heb er geen woorden voor. Ik zou ook woest zijn.
Vecht idd voor jezelf en je kinderen.
Heel veel sterkte
Sil

Ik heb nog niet eerder gereageerd, wel aan je gedacht. Ik wil me graag aansluiten bij de meiden hierboven. Wij vrouwen hebben nogal eens de neiging om onszelf minder belangrijk te maken voor de lieve vrede. Ik heb mijn eerste vriend het ook heel gemakkelijk gemaakt toen hij bij me weg wilde. Later hoorde ik dat zijn nieuwe vriendin binnen 2 maanden al bij hem was ingetrokken. Ik was zo boos op mezelf dat ik niet harder voor mijn rechten had gevochten. En ik had niet eens kinderen met die man!
Hij is niet zielig en jij maakt hem echt niet kapot als je voor jezelf en je kinderen opkomt!

sterkte, Sophie v. M.

Nou ik sluit me ook volledig aan hoor!!
Hij neemt de benen en moet dat ook maar op de blaren zitten!
Wat een sukkel zeg,sorry hoor maar hij zit nu in een roes (lijkt me) en als hij dadelijk ' wakker' word dan is het wel te laat!!
Ik wens je echt heel veel sterkte en schrijf het hier maar van je af!!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan