Korte update

Hallo mama's,

ff een kort berichtje van mij.
Hoe is het met iedereen.
Las dat er alweer heel veel baby's zijn geboren.
Super leuk om te zien dat er nog heel veel mama's actief zijn op het forum.
Ik wil dat ook weer zodra ik weer alles op de rit heb.
Ben ff een tijdje afwezig geweest.
Lees wel af en toe, maar ben erg druk me het zorgen voor 2 kids. Zoontje heeft vakantie dis ben echt 24/7 bezig. Met Onze kleine meid gaat het goed, alleen heeft ze veel last van krampjes en spugen.
Hierdoor slaapt ze niet echt goed.
Maandag ff contact met het consultatiebureau opnemen voor overleg.
Verder gaat het met Mij ook redelijk. Knip is bijna genezen gelukkig.
Ziet er bijna niets meer van. Af en toe voel ik ik het wel maar valt me zeker mee vergeleken met de eerste keer dat ik was ingeknipt bij onze zoon.
Ben ook al aardig gewend aan de gebroken nachten haha. Hoop snel weer wat actiever te zijn op het forum. Alles goed met iedereen?

Grtjs Mar

Hey Mar!

Wat leuk dat je even een update stuurt.
Zal wel druk zijn inderdaad met je kleine meisje en je zoontje die vrij heeft...
Balen dat je meisje zoveel spuugt en krampjes heeft. Hoop dat je maandag een advies krijgt van het CB om het op te lossen. Fijn dat het met jou wat beter gaat, hopelijk ben je snel helemaal hersteld!
Hier gaat het goed, Lars doet het super alleen spuugt hij ook erg veel. Wilde gaan beginnen met johannesbroodpitmeel, maar moet dinsdag toch naar het CB dus wacht het toch liever even af.
Verder voel ik me ook steeds beter. Ben erg emotioneel geweest, vond het allemaal toch behoorlijk heftig. Maar ik kan zo genieten van ons ventje, dat ik daar helemaal vrolijk van wordt.

Nou meis, succes met alles en ik wens je een hele fijne jaarwisseling!

Groetjes Kim

Hoelang heeft het geduurt voordat de knip bij jou genezen was? Ze hebben mij ook ingeknipt, na 1 x nog 2 x een stukje, en het trekt toch best wel een beetje.

Je zal het inderdaad wel druk hebben! Succes met alles en gelukkig nieuw jaar!

Hoi,

Ben benieuwd wat ze op het CB zeggen, onze dochter slaapt ook erg slecht omdat ze last heeft van veel lucht in de darmen en daardoor is ze erg onrustig (de nachten worden dan wel erg kort). Venkelthee helpt niet en Cinababy ook niet. Ze krijgt ook Johannesbrood pitmeel voor het spugen.
Fijn dat het met jou wel beter gaat, neem wel je rust (waar je kan).
Ik heb zelf een keizersnee gehad (en ben volledig onder narcose geweest) maar ik merk wel dat ik nog geen energie over heb, ben vaak moe en huil om niks.

Hoi Mar!

Leuk dat je er weer bent!
Het is hier een stuk rustiger nu, denk dat iedereen erg druk is met de kleine.
Ik ben zelf nu ook weer een beetje actiever hier aan het worden. Finn heeft last van reflux. Hij huilt dus heel veel van de pijn zo zielig. Hij heeft nu medicatie maar die slaan helaas nog niet aan.

Zielig hè die krampjes, geef je er iets voor?
Wij gebruiken voor Finn infacol, dit lijkt wel te werken.
Wat heeft het Cb gezegd gisteren?

Fijn dat je knip goed hersteld, bij mij geneest het ook goed, heeft wel een tijd geduurd vind ik. Vooral met plassen heeft het heel lang pijn gedaan. En idd het trekt nog wel!

Ik geloof dat ik nooit wen aan de gebroken nachten;-)
Vind ze er echt wel inhakken die nachten.
Gelukkig komt Finn maar 1 keer s'nachts.
Maar al met al met alles (medicijnen, verschonen, voeden) ben je zo een uur wakker.

Geniet lekker van je kids en als je weer meer tijd hebt vind ik het leuk als je weer gezellig meer komt kletsen!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan