Korte update

Hoi meiden,

Even een korte update..
We zijn inmiddels alweer even een paar dagen verder en Jari maakt het goed.
Hij is wel veeeeels te veel afgevallen in het begin. De eerste kraamhulp heeft een rekenfout gemaakt met wegen en de 2de kh schrok heel erg dat hij ver onder het toegestane gewicht zat.. dus wij ook...
ik wil borstvoeding geven maar dat verloopt moeizaam. Meneer weigert de borst namlijk en doet ontzettend veel pijn. Nu kolven en gister is het eindelijk op gang gekomen. Indien ik niet genoeg heb. voeden we bij met kunstvoeding.

Verder gaat het met mij neit goed.. heb verschrikkelijk last van de hechtingen en mijn bekken. Ik kon natuurlijk al niet meer lopen vorige week en die pijn zit er nog steeds. Dus ik kan amper zitten, staan, lopen... liggen gaat.. maar dan kan ik niet meer draaien en makkelijk opstaan..
Heel vervelend.. daarbij deden mijn borsten walgelijk veel pijn.. al keek je er naar, dan kromp ik al ineeen.. gelukkig is het sinds vandaag wat afgezwakt. dat scheelt weer een pijntje.

Nou ik lees alle verhalen elke dag mee die hier worden gepost. Alleen kom ik er zelf niet echt aan toe om iets te schrijven.

We zitten er beiden best wel door heen.. alhoewel we vandaag nog niet gehuild hebben ;) het was best wel stressen met dat voeden.. deden we zo lang over en we waren zooo moe.. je bent ruim anderhalf uur bezig per voeding... en dan zit er zo weinig tijd tussen, dus dat was erg pittig. gelukkig gaat dat nu wat beter.

Ik zal binnenkort nog het bevallingsverhaal opschrijven !!! Het was wel snel gebeurd maar wel super heftig... en de napijn is verschrikkelijk !!!!!!!!! Echt heel jammer dat die knip gezet is. Heeft iemand van jullie daar ook zulke nare ervaringen mee met die hechtingen ?? Ben erg benieuwd hoevaak dat nu gedaan word en hoe het bij andere vrouwen aanvoelt.

Nou meiden, van harte die ook al bevallen zijn !!! ik zal binnenkort (als ik wat beter kan zitten) ook reacties plaatsen bij jullie topics !!!!

Tot gauw, ik duik gauw mijn bed in !! nog anderhalf uur voor de wekker weer gaat ;)

heel veel liefs van Marit

Tjonge nou dat valt nog niet mee voor je zeg, wat jammer nou. Hopelijk zijn het opstartpoblemen en kun je straks lekker genieten. Balen zeg van die knip waarvoor had ze die gezet? Zet em op! X

Bij mijn eerste hebben ze ook geknipt, hij lag in stuit, en mijn hechtingen deden ook zoveel pijn, ze zouden vanzelf op moeten lossen, maar de verloskundige heeft ze na een paar dagen doorgeknipt, en aan het eind van de dag was de pijn zo goed als weg! Van mij had ze het eerder mogen doen!

Succes en ik hoop dat het snel beter gaat!

Oohh wat fijn zeg.. vandaag komt de vk hier weer langs en ga het meteen vragen..
ik verdraag de pijn gewoon niet meer.. het is zo verschrikkelijk !!!!
ik hoop dat ze dat bij mij ook kunnen doen !! wat zou dat fijn zijn zeg !!

Bedankt in ieder geval voor de tip ;)

hoi lieloe

Wat een emoties brengt een bevalling met zich mee he?

wij huilen en kletsen hier ook wat af, je moet echt een paar dagen helemaal alles ondergaan en bijkomen
maar ja als je borstvoeding geeft dan blijf je in die emotionele molen zitten, want ik weet hoe onzeker je er van wordt en dan de vermoeidheid en pijn.

Ik weet niet hoe graag je bv wilt geven maar bij Mara was het bij ons hetzelfde en ik ben er mee gestopt, vanaf die dag kreeg mijn meisje de fles, krijste ze niet meer van de honger, had ik meer rust, weg met de onzekerheid en dat was zoveel beter. Eerder kon ik ook niet tot rust komen.
Soms is het gewoon beter om los te laten en voor jezelf te kiezen.

jelichaam heeft al zoveel te verwerken en jij emotioneel ook!

ik heb een lijstje op hyves gemaakt waar ik van ben genezen en wat nog moet, pfff is mie lange lijst en alleen nog maar de fysieke dingen.
Dan zie je zwart op wit voor je waarom je je zo slecht voelt en goed gas terug moet nemen.
op broers en opa/oma na komt er hier nog geen visite in

ik heb wel bij de eerste hechtingen gehad. niet door een knip maar gewoon wat gescheurd geloof 3 hechtingen. heb daar toen ook behoorlijk wat pijn van gehad kon niet eens normaal zitten. toen na een week hebben ze ze er ook uitgeknipt was het iets tet strak gehecht

Ze kunnen het helaas niet bij mij verwijderen die hechtingen. Het is binnenwaarts gehecht en het knoopje zit aan de binnenkant.
De vk wilde het me niet aandoen om die door te knippen omdat ze me dan veel meer pijn zouden doen.
Ze vonden het er wel heel mooi uitzien en het genas erg goed, dus wat dt betreft is het fijn. Ik hoop alleen niet dat ik er blijvend last van zal houden.. dat hoor je wel eens en daar ben ik best bang voor.

Wat de bv betreft.. ik geef het tot dinsdg de kans.. dan is het de laaste dag van de kraamhulp.
Het kolven gaat nu best goed dus dan krijgt Jari toch nog alles goed binnen. Ben alleen benieuwdh oe lang ik het volhou :) ach we zien wel :)

Terug
Bovenaan