korte update...

Ha meiden,
las net van iemand dat ze benieuwd was hoe het met mij is.
In het Eramus ziekenhuis is vastgesteld dat ons kindje anencephalie heeft. Het kindje kan leven in de baarmoeder maar daarbuiten zal het geen levensverwachting hebben.
Dan verwachten de artsen dat je een keus maakt, zw.schap afbreken. Maar wij zien leven als iets waar wij niet aan mogen komen, dus de zwangerschap gaat nu door. Ik ben nu bijna 15 weken.
Het is niet makkelijk en ben heel verdrietig, maar we mogen bidden om kracht en bekering voor ons en het kindje.
Voor mij zijn er eigenlijk niet direct ricico's.

Ik kan het toch niet laten om hier te blijven lezen dus, misschien volgt er nog wel eens een berichtje

Oh lieve lieve mamamar!!!

Wat een verdrietig nieuws. En wat een knap besluit om toch door te gaan met de zwangerschap.

Weet je al meer over hoe het verder gaat? Moet je het kindje voldragen? Of is er de kans dat het eerder geboren (moet) worden.

Ik kan me goed voorstellen hoe je je moet voelen. Ik weet het natuurlijk niet omdat ik dit (gelukkig) nog nooit meegemaakt heb.

Respect voor jou en je man, en de rest van het gezin!

Heeeeeel veeeeeel sterkte in deze moeilijke tijd, en geniet van dit kleine wondertje in je buik.... want dat is het!!!!! Ook al zeggen de docs dat het geen overlevingskans heeft buiten de baarmoeder.

Je hebt gelijk als je zegt een kindje is een kindje....

LIefs en heeel veeel dikke knuffels!!!!

Lieve mamamar,
Wat een verdrietig bericht idd!dit moet een hele zware tijd zijn voor jullie
kan me heel goed indenken hoor dat je het kindje niet weg kan laten halen,is nogal wat he!
pfff wat moeilijk zeg!zit er zelfs bij te janken
hoop dat jullie veel steun en kracht van boven krijgen
sterkte en een dikke knuffel voor jullie

liefs jootje

Lieve Mamamar,

Wat dapper om je gevoel te volgen en tegen de verwachtingen van de medici in te gaan!
Adviezen kan ik je niet geven, maar weet dat je in mijn gedachten bent. En ik denk zelfs in die van vele forummers hier.
Dit kindje, hoe lang of kort zij/hij uiteindelijk ook bij jullie zal mogen zijn, is hoe dan ook een geschenk. Geniet van de mooie momenten die er sowieso zullen zijn de komende tijd (echo's, schopjes).

Liefs,

T

Terug
Bovenaan