korte update

Vandaag naar de arts geweest en per direct ziek gemeld. Maandag moet ik nog even terug komen en wrs wordt ik dan tot einde zwangerschap in de ziektewet gezet. Ergens een hele opluchting, maar het voelt ook wel als falen... Weet niet zo goed wat ik erbij moet voelen.

Verder wou ik eigenlijk een heel blij berichtje plaatsen, maar helaas is het misgegaan. Mijn zusje belde van de week dat ze ook zwanger is. Alleen heeft ze vanochtend wrs een mk gekregen. Helderrood bloedverlies en ze vergaat van de pij, dus dat wijst er helaas wel op. Ik vind het zo sneu voor haar. Het was nog pril (6 weken), maar natuurlijk heel erg verdrietig...

Liefs

Hai lieverd,

Allereerst wat goed dat je naar de arts bent gegaan! Huisarts? En hoe moeilijk het ook is, ik vind het super knap van je dat je een streep hebt getrokken. Tot hier en niet verder. Je faalt zeker niet meid, je kiest voor jezelf en je babytje.....Na je bevalling zijn hun weer aan de beurt. (Hoort wie het zegt ;-) )

Wat een super verdrietig nieuws van je zusje! Bah! Had zo leuk geweest om deze mooie periode samen te beleven....maar zoals je het omschrijft, klinkt het niet goed. Wens d'r sterkte en jij ook. Heel rot!

Liefs Lynn.

Ten eerste wat ontzettend vervelend van je zusje. Wat ik begrijp is dat ze al meerdere of 1 miskraam heeft gehad. Altijd erg naar. Ik hoop dat ze dan toch snel zwanger zal worden en blijven.

Wat goed dat je naar de arts bent gegaan. Ik snap dat je het ook als falen ziet, maar dat is nu nog je gevoel. Straks dan zul je merken dat je vooral blij bent met deze beslissing. Geef het een paar dagen de tijd. Ik vind het geen falen, ik vind dat je aan jezelf en je kindjes moet denken, je twee kleintjes hebben straks (en nu ookal) anders niks aan je.

Sterkte er mee en ik hoop dat de rust je goed doet.

Oh meid wat vervelend van je zusje! Is en blijft hard he!

Goed van je dat je je rust gaat nemen. Met zon kleine erbij is het al zwaar genoeg zeker als je niet lekker bent of het gewoon ff niet gaat!

Zwangerschappen zijn niet altijd een pretje!

Liefs

hey meis

wat sneu voor je zus zeg!! echt heel vervelend. en jij ziek tot aan verlof ik snap dat het voelt als falen, ook al is het dat natuurlijk niet. maar ik snap je echt 100% want ik zit in precies dezelfde situatie zal straks nog ff een topic plaatsen. neem gewoon je rust en dat is helaas alles wat je kunt doen

liefs! xxx

Terug
Bovenaan