Korte update...

Zo, de eerste meting is achter de rug! Er waren nog maar 6 follikels te zien die aan het groeien waren. Viel me eigenlijk een beetje tegen..... Met er wel bij zeggen dat ik nog op cd 7 zat en dat de arts er dus nog veel over kon zeggen of dit ook het uiteindelijke aantal zal worden.
Aan een kant zat er maar een, maar om dat het zo vroeg in mijn cyclus is, zitten er waarschijnlijk nog meer achter die gisteren nog niet zichtbaar waren.

Morgen moet ik weer terug voor de tweede meting en dan wordt er gekeken ofde dosis menopur misschien opgehoogd moet worden.

Ik ken de clichés van je hebt er maar een nodig, maar toch voel ik me wat teleurgesteld over het aantal. Ik had echt gehoopt dat er al een stuk of 10, 12 lekker aan het groeien waren...

Liefs Daisy

Daisy,
Ik snap dat je er meer had willen hebben. Maar zoals je al schrijft, misschien zitten er alsnog meer.... als ze niet alles hebben kunnen bekijken...

Ophogen medicatie kan ook nog in het voordeel gaan werken.

Houd moed! Het komt goed!
heel veel liefs,

hoi meiden, terug van weggeweest.

9 oktober hebben we de eerste info ochtend voor het IVF traject. de 7e IUI heeft dus ook niet geholpen. Afgelopen 2 weken heerlijk ontspannen op vakantie geweest zonder hormonen, agenda en enig idee wanneer mn eitje zou zijn en dat beviel best! Ik moest zelfs terug kijken op welke dag ik nu zit. Dag 25 dus verwacht de aankomende week eigenlijk nog geen menstruatie. Heb alleen afgelopen maandag op dag 20 dus een pijnscheutje gevoeld in mijn onderbuik.

Ik lees dat jullie ook beginnen of net begonnen zijn met IVF. Spannend he? Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ik me ga voelen.

Is het bij jullie veel erger dan bij de IUI's?

Liefs Esther

Hey Esther,

Voor jou ook spannend!
Of ivf erger is dan iui, weet ik niet, ik begin ook net. Het hele traject is wel heftiger. Het spuiten is wel vervelender, maar eigenlijk alleen omdat ik inmiddels geen plekje meer heb waar ik niet al eerder heb gespoten. Van de hormonen zelf heb ik helemaal geen last gelukkig.

En zoals je in mijn laatste topic kunt lezen, wordt ivf voor ons waarschijnlijk alweer een maand opgeschoven....

Jij alvast veel succes op 9 oktober!

Liefs Daisy

Hey Daycey, ik kan je gevoel heel goed begrijpen.

En die cliches ja die kennen we inderdaad allemaal.
Ik had bij de laatste punctie maar liefst 17 eicellen, en zat toen tegen overstimulatie aan...
Dus pfff, eicellen genoeg waarvan er uiteindelijk 2 embryo's van B kwaliteit terug geplaatst werden.

Daarna die oneindige spanning en wachtweken.

Ik hoop voor jullie dat ze voorbij vliegen, want dan is wachten zo moeilijk.
Zeker omdat je dan ook nieuwsgierig bent of het dan wel gelukt is, en jullie ook een lief klein wereld wonder mogen verwelkomen in jullie leven.

Heel veel succes, en hopen dat de volgende FM goed is. Zodat de punctie datum ingepland kan worden.

Het is een lang verhaal geworden sorry,

Groetjes en liefs Marielle

Terug
Bovenaan