korter zwanger dan verwacht????????????????

A

Anoniem

Guest
Ik plaats mij verhaal ook even bij jullie want op de plaatsen waar ik eigenlijk thuishoor krijg ik geen reactie.

Ik had op 15 oktober een positieve zwangerschapstest en ben 6 september voor het laatst ongesteld geweest.
Ik heb vanaf de positieve test steeds last van licht bruin/roze verlies.
Gisteren kreeg ik daarom een echo om te kjken of de zwangerschap goed was.
Ik was dus 8 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest.
Met de inwendige echo zag de vk eerst niets maar zij was niet zo ervaren zei ze.
Er kwam een ervaren vk. bij en zij zag een vruchtzakje met een vruchtje en een kloppend hartje.
Alleen was het nog zeer pril, ze kon nog niet echt een uitspraak over de zwangerschapsduur doen.
In de baarmoeder was niets te zien voor het bloed en bruin verlies dus dat is waarschijnlijk van mijn baarmoedermond.

Nu moet ik weer 3 weken afwachten en dan weer een echo.
Het kan zijn dat het niet goed gaat of dat ik gewoon minder lang zwanger ben.
Maar ik had toch op 15 oktober een positieve digitale test.

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is het afgelopen.??

Allemaal heel veel suc6 met het zwanger worden en degene die al zwanger zijn GEFELICITEERD

Jeetje, spannend allemaal. Hopelijk gaat het helemaal goed komen met je. In ieder geval heel veel succes. Ik duim voor je!

Hoi Buzz,

Misschien heb je die maand wel een late eisprong gehad en heb je in feite voor je NOD getest.

Alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan en veel succes bij e volgende echo! Ik hoop dat alles goed gaat.

Groetjes Joyce

he meis, ik ben ook zwanger zit op het mei forum, maar lees hier af en toe mee, ik heb ook een echo gehad en mijn verloskundige kon alleen het vruchtzakje zien meer niet, daarom heeft zij mij door verwezen naar een gynocoloog om een inwendige echo te laten maken darvanuit kunnen ze berekenen hoelang je bent, ik was toen 7 weken en 2 dagen das precies 3 weken geleden, aastaande woensdag mag ik weer naar de verloskundige en misschien krijg ik dan weer een echo,

dus alles kan , als je bloed verlies heb is het niet zo erg alleen als je er krmapen bij krijgt dan gaat het mis, dus zal als ik jou was ff vragen of je mag door verwijzen naar de gynocoloog

s6 verders

greetz suzette 10w en 2 dagen

Terug
Bovenaan