Kortere cyclus

<p>Sinds de geboorte van mijn dochter is mijn cyclus korter geworden. Van 28 dagen naar 23 a 24 dagen. Wel na het stoppen van de borstvoeding meteen heel regelmatig. Zijn er dames die dit herkennen? </p><p>We gaan voor nummer twee en vroeg me af of je door een korte cyclus nog steeds de eisprong 14 dagen voor je volgende menstruatie hebt. Dit zou betekenen dat ik die dan dus op dag 10 al heb?</p>
 
Ik denk dat je LF nu een stuk korter is. minder dan 11 verminderd de kans op een zwangerschap maar het is zeker niet onmogelijk. ik zou ovu testen gaan kopen om daar achter te komen. je kan naar de huisarts als blijkt dat die minder dan 11 is ook al ben je nog niet een jaar bezig 
 
Ik zou inderdaad eens met ovulatietesten aan de slag gaan, om er achter te komen hoe je cyclus nu is opgebouwd, of misschien merk je het aan andere dingen zoals steken(bij mij doet de eisprong altijd gemeen pijn :/), verandering in afscheiding of sexdrive.
Het hoeft niet zo te zijn dat je ovulatie altijd 14 dagen voor je menstruatie is (die van mij is standaard 12-13 dagen ervoor), dus de enige manier om te weten hoe het zit, is door zelf goed te bekijken hoe je cyclus verloopt.
 
Mijn cyclus is nu juist langer. Ik had eerst een korte cyclus en een korte LF, maar ronde 2 was raak. Zegt dus niets over het zwanger worden. Kan prima zijn dat je nu op dag 10 een eisprong hebt 
 
Goed nieuws! Morgen volgt de check maar ik had na de mk een cyclus van 25 dagen en eisprong op dag 18. Dus enorm korte lf en ben zwanger. T is mogelijk.
 
Terug
Bovenaan