Kortings code geboorte kaartjes

<p>Hallo,</p><p>Heeft er iemand nog leuke tips voor  sites voor geboortekaartjes?<br />En heeft er iemand heel toevallig nog korting codes voor bepaalde sites? Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat deze vaak in de baby dozen/boxen worden gegeven. Heb deze zelf nog niet aangevraagd in deze zwangerschap.</p><p>Bedankt alvast!</p><p>? Fijne avond </p>

Ik heb kaartjes besteld bij studiodraak. Daar kan je een ontwerp uitkiezen en wordt het gepersonaliseerd. Persoonlijk contact per mail en hele snelle acties, donderdag gaf ik de gegevens van onze dochter door, een uur later kreeg ik een digitale versie per mail, de volgende dag werden de kaartjes al bezorgd.

Helaas geen kortingscode.

Wij hebben ze beide keren op kaartje2go besteld. Echt goede service en als je minimaal 3 weken van te voren je uitgerekende datum doorgeeft dan krijg je 10 procent korting. Als je op de uitgerekende datum bevalt krijg je ze zelfs gratis. Dit hadden wij de 1e keer. Je hoeft de bestelling niet van te voren klaar te zetten en je kunt de aantallen ook gewoon aanpassen. Wij hebben er toen wat meer besteld en ook sluirzegels erbij gedaan.

Terug
Bovenaan