kosmobiologische vruchtbaarheid wie heeft hier van gehoord?

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen.
Ik ben Bianca en ik ben 31 jaar ik woon samen met mijn vriend.
Wij zijn 17 april bij de huisarts geweest om mijn mirena spiraaltje te laten verwijderen.
Een week daarna werd ik voor het eerst ongesteld en afgelopen vrijdag werd ik weer ongesteld. Het is dus nog niet gelukt bij ons om zwanger te raken.
Nou las ik op internet over kosmobiologische vruchtbaarheid (www.zwangerworden.nl)
Het komt er op neer dat je volgens deze theorie een extra eisprong zou hebben die te maken heeft met je geboortedatum. Je kunt dan een kalender bestellen waar speciaal voor jou je vruchtbare dagen op staan. Berekend voor jou alleen. Het kost € 40,- dus ik wilde eerst eens kijken of iemand hier ervaring mee heeft.
Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes Bianca

Ik heb er nog nooit van gehoord.
En een vrouw heeft ook geen 2de eisprong die met haar geboortedag te maken heeft..
Eerlijk gezegd, als ik die website zo bekijk lijkt het op geldklopperij.

Als ik dan ook nog dit lees:
De kosten voor een vruchtbaarheidskalender met daarop voor tenminste 12 maanden de dagen en tijden van de tweede eisprong kost 40 euro. Indien zwangerschap uitblijft kunt u voor 12 euro een kalender voor de volgende 12 maanden opvragen.

.....

Bedankt voor je reactie.
Ik had er ook nog nooit van gehoord en vind € 40,- dan een hoop geld.
En inderdaad daar kun je leuk voor gaan shoppen.
Zijn er nog misschien nog mensen die het wel kennen of ervaring mee hebben?

Hee Bianca,

Geen geld aan uitgeven meid! Ik heb er wel van gehoord en ben het ook op een site tegengekomen. Maar dat gratis. Als je er in geinteresseerd bent, kun je op deze link klikken: www.leichte.info

ik geloof er zelf niet zo in, maar baadt het niet, dan schaadt het ook niet. Succes!

groetjes,
Dion

Dion,

Ik heb op de site gekeken die jij noemde.
Zonder de duur van mijn cyclus te noemen was de uitkomst dat mijn ei ergens 17/18/19 mei zou zijn.

Zou het toeval zijn dat dit klopt?
Mijn nod is namelijk 2 juni.

Ik weet niet goed wat ik er van moet geloven.

Groetjes Mickey

He meid,

als er een stukje waarheid in zit, vind ik het niet raar dat je daarvoorje cyclus niet hoeft in te geven. Als je me alle info geeft, kan ik ook wel voorspellen wat je vruchtbare dagen zijn ;-). haha

Bij mij liggen "normale ei-sprong" en "kosmobiologisch ei" nogal erg veel uit elkaar. (In verkeerde jaar bezig om kinderen te krijgen?) Dus ik kijk er verder niet naar. Ben inmiddels toch 2 keer zwanger geweest, helaas ook 2x mis gelopen met vroege miskraam.

Wie weet staat het echt in  de sterren geschreven, maar ik zou me er niet teveel op focussen als ik jou was. Teveel ermee bezig zijn kan ook nadelig zijn.

Ik zou zeggen: veel klusplezier en ik hoop dat je snel zwanger bent!

groetjes,
Dion

Dat vond ik nu juist het vreemde.
Behalve mijn geboortedatum en tijd heb ik geen informatie gegeven, en toch voorspelden ze mijn ei in de periode dat hij ook daadwerkelijk geweest is.

Ik doe verder niks met de informatie.
We gaan pas in augustus voor het eggie.
Maar toen ik over die site las werd ik nieuwsgierig, en ben ik het uit gaan proberen.

Terug
Bovenaan