Kosmobiologische vruchtbaarheid

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er ervaring met zwanger worden via de kosmobiologische klok?

Groetjes Roos

sorry ben blond:
DE wattes??????????????????????
Graag wat meer uitleg, ik heb er duidelijk geen ervaring mee.....
Groetjes RB

Ik kwam het ook toevallig tegen op de site zwangerworden.nl maar het het wel met interesse gelezen. Ook wel een beetje lacherig omdat ik niet zo van zweverige dingen hou maar het gaat dus om je 2e eisprong die bepaalt word aan de stand van de maan. je schijnt dan heel vruchtbaar te zijn op een bepaald moment van de maand en dat word bepaald adh van je geboortedatum/tijd.
Het schijnt veel zwangeren op te leveren in een korte periode...

Ik was wel benieuwd naar ervaringen omdat ik, zoals ik al zei, niet zo geloof in dit soort dingen maar het zal ook vast geen totale onzin zijn...

Groetjes Roos

Maar dat zou betekenen dat je dus ook 2 keer per maand ongesteld zou moten worden toch? Beetje onwaarschijnlijk... ik heb net ook wat zitten lezen erover ze hadden het over de stand van de maan, maar over het algemeen loopt je cycus gelijk met de maan, dus je cyclus is dn toch automatisch een volgens die kosmosbladiblaklok?

Hallo!

Het bestaat echt. Zowel mijn broer (35) als ik (33) en mijn jongere broer (29) zijn allemaal tijdens de 'kosmische vruchtbaarheidsperiode' verwekt. Weet eigenlijk niet of het door de reguliere wetenschap wordt erkend dat het bestaat, maar believe me: 't is werkelijk waar!

Groet,

Anouk

Hoi...

klinkt er grappig,maar hoe kun je bereken dan of je op zo een kosmische ... zwanger bent geraakt, zal ook eens gaan lezen, had er nog noooiiiittt over gehoort.

liefs bianca

Terug
Bovenaan