Kosten combinatietest

Dames, voor degene die de combinatietest hebben gedaan....
Wat hebben jullie betaald?
Ik dacht dat het rond de 150 euro zou kosten en trof vrijdag een rekening van 300 (!!!!) euro aan.

Nou vind ik dat echt belachelijk voor een prikje bloed en een echo van 10 minuten.
Is die prijs normaal? Ik ga het volgende week nog navragen bij mijn VK, maar schrok hier toch echt van.

300 is wel erg veel...ik schrok al van 240 euro..
Ziekenhuis kosten enz..
Bah heel veel geld waar ik veel leuke dingen voor kon kopen!
Maar de uitslag was me het geld wel weer waard..
Toch ga ik het proberen te declareren bij mijn verzekering..wie weet lukt het..

Mijn rek ging direct naar mijn verzekering, die keurde 'm af en vervolgens kreeg ik 'm in de brievenbus. Ik ga woensdag bellen met het ziekenhuis, want ik heb gelezen dat eigen bijdrage combi test 143 euro is...dus volgens mij hebben ze 'm dubbel berekend ofzo.

@ langgewacht..ongeveer 1 maand.

ik ben net bij de vk geweest en heeft het nog nagevraagd.ze zij dat het me hoog uit 130 euro zou kosten.waarschijnlijk niks en krijg ik het vergoed ivm medicatie.zou het indderdaad nog even navragen.ik vertelde dat jullie veel meer moesten betalen en volgens haar klopt dat niet.ik zou de vk even bellen en vragen wat zij van de prijs vinden.hoop dat het een stuk lager uitvalt.suc6

Ik durf het ook niet te zeggen. Bij mij ging de rekening rechtstreeks naar de verzekering omdat ik medische noodzaak had. Maar 300 eur klinkt als wel heel veel ja!

ooooohhhh nee toch, we hebben hem nog niet binnen maar zoveel.... jeeeee ik dacht ook rond de 150

wij sturen hem wel toe naar de verzekering maar hoor dat ze heel veel afwijzen ook al lopen we bij het ziekenhuis

:-(

Terug
Bovenaan