Kosten geboortekaartjes

Wat betalen jullie gemiddeld voor een geboortekaartje?

Ik wil mijn kaartjes via unicef bestellen en dan bij een drukkerij laten bedrukken. De totaalprijs van een kaartje is dan 3,53 euro. Is dit normaal of duur?

Groetjes,

Nadine

is inderdaad wel prijzig, maar afhankelijk van of je in één of meerdere kleuren en enkel of dubbelzijdige bedrukking wilt. En natuurlijk het aantal. Drukkosten zijn vaak vaste prijzen, hoe meer kaartjes hoe goedkoper de drukkosten per kaart.

Kijk bijv. eens bij www.geboortekaarten.nl

Groeten,
saskia

Is op zich redelijk aan de prijs... maar denk dat je voor jezelf ook moet bekijken of je dat kunt missen en het er voor over hebt...
Wij doen het grotendeels zelf. Kopen zelf de kaarten, komt een foto op, dus die afdrukkosten hebben we, drukkerij kosten is eenmalig 50 euro verdeeld over het aantal kaarten en dan natuurlijk nog de postzegels. Maar kaartje + foto afdruk zit op zo'n 50 cent per kaart denk ik, drukkosten 75 cent en dan de postzegel, zitten wij op 1,60 per kaart.

groetjes,
Marije

Hoi hoi,

Ik vind het zelf een behoorlijke prijs (omgerekend naar guldens toch bijna 8 gulden per kaartje). Ok, mag niet meer omrekenen, maar toch. Maar als je het kunt en wilt missen, waarom niet?

De meeste mensen gooien ook nog eens het kaartje weg en daarom hebben wij ze via geboortepost.nl besteld. Kosten €1.73 per kaartje, inclusief postzegel en zij versturen het voor ons (mijn man heeft het al druk zat straks). Wij hebben het kaartje zelf ontworpen/samengesteld naar onze smaak  en tekst. Als ons mannetje is geboren, hoeft mijn man alleen nog maar een foto toe te voegen, geboortedatum en tijd in te vullen, adressen sellecteren en klaar! Lekker makkelijk. Ook laten wij 10 kaarten naar ons huisadres sturen, want je vergeet altijd wel iemand.

Succes met je keuze!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 35+1 wkn zwanger

Ik vind het ook behoorlijk aan de prijs!

Zelf hebben wij ze dit keer ook via geboortepost.nl besteld. Je kan daar idd net als mijn voorgangster al vertelde een kaartje helemaal naar jouw smaak maken en ze worden ook nog eens voor je verstuurd!

Me schoonzusje heeft ze daar dit jaar ook besteld en het is erg goed bevallen!

Vorig jaar hebben we de kaartjes van ons zoontje wel bij een drukker besteld en ook die waren ongeveer net zo duur als bij geboortepost. Maar nu hoef ik geen enveloppen meer te schrijven en me man dus niet meer naar de drukker en dan nog eens de kaartjes in de enveloppen te drukken en evt nog iets op het kaartje te plakken.

Hi,

Ik heb bij mijn eerste 2 kinderen ook de kaartjes via unicef besteld, en was toen 190 euro drukkosten kwijt voor 90 kaartjes. Hierbij komt dan de prijs per kaartje van unicef. en postzegel. Vond het zelf een fijn idee iets bij te dragen, (ben wel een beetje van de goede doelen), aangezien mijn kindjes in zo'n gespreid bedje komen (heb gewoon normaal inkomen hoor, maar vergeleken met andere landen). Moet iedereen zelf weten, wil beslist niet moraliserend doen.
Bij de derde twijfel ik, heb weer bij unicefkaartjes gekeken, maar zou het ook zo leuk vinden een kaartje met mijn andere 2 kindjes op de foto te hebben met de baby... Moet een keertje gaan beslissen!

Succes met kiezen,
groetjes!

hoi hoi,

Wij zijn voor  80 kaartjes 100 euro kwijt en de drukkosten voor de kaartjes zijn in totaal 75,00. Nou en dan de postzegels nog natuurlijk, dan zitten wij rond de 2,63 p/st

Wij hebben onze kaartjes trouwens bij de plaatselijke  drukkerij besteld.

groetjes Masja

Hoi, hoi,

Deze is goedkoop!!!
www.baby-cards.nl
Regelmatig aanbiedingen en ik had in zo'n pakket een bon met 15 euro korting.
Je kan ook zelf kaartjes maken.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan