Kosten oppas

<p>Hallo dames, </p><p>Enige tijd geleden kregen wij een briefje door de bus van 2 meiden (14 en 15) in de wijk die opzoek zijn naar een oppas adresje. </p><p>Tot nu toe hebben wij nooit oppas nodig gehad naast onze ouders en gastouder. Maar over 2 weken hebben we toch voor 2 uurtjes in de avond geen oppas dus dachten aan deze meiden.</p><p>Wat betalen jullie de oppas? En betaal je dan beide of een bedrag wat ze delen? </p><p>Ze komen van 19:00 - 21:00 en we leggen eerst zelf onze zoon op bed (om 18:30).</p><p> </p>
 
Wij betalen onze oppas 8,50 per uur. Maar is één meisje van 20.
Ikzelf kreeg als oppas toen ik 14 was 1 euro per kwartier. Toen ik 20 was 10 euro per uur (maar dat was een vast adres al sinds mijn veertiende dus). Dus ik zou voor een 14 jarige rond de 5 euro gaan zitten ofzo (dat ik 14 was is al een tijdje geleden dus misschien is 4 euro nu te weinig haha).
Verder lastig als er twee tegelijk oppassen.. Zelf zou ik dan neigen naar een vast bedrag afspreken met de meisjes dat ze dat dan door twee delen. Dus misschien iets meer dan die 5 per uur (6 ofzo), maar niet twee keer 5 zegmaar.
 
Bij ons passen ze ook met zn 2e op. De ene is 17 en de ander 18. Ze krijgen 5 euro per uur en dat delen ze. Meestal is t wel meer dan 2 uur dat ze oppassen dus krijgen ze ook een groter bedrag 
 
Ons oppas meisje is 13 en krijgt 3,00 per uur. Als ze iemand mee neemt is dat haar keus en betalen wij haar niet dubbel. Maar vaak regelt dat zich zelf de ene keer gaat ze mee met haar en de andere keer weer andersom ! 
 
Terug
Bovenaan