Kosten speen

<p>Ik ben van plan jaarlijks maximaal €20,- aan speentjes uit te geven. Ga ik het daarmee redden? Ik heb een mini prinsje van 5 maandjes. groet groet</p>
 
Als je fopspenen bedoelt denk im het niet zijn gemiddeld 5 euro per stuk zou betekenen dat je er 4 kunt kopen. Wij hebben er in een half jaar al meer gebruikt.
 
Hoezo wil je beknibbelen op een speen . Kwijt is kwijt kapot is kapot kan je nooit overzien dit soort dingen.
Daarnaast heb je speen van 0 tot 3 maanden dan 3 tot 6 6 tot 12 12 tot 18 maanden 18 plus dat betekend als je 1 kwijt ben dat je 1 nieuwe kan pf helemaal niet
 
Welnee, eigen merk spenen van de Hema of Etos zijn €1,50 per stuk.

En waarom iemand besluit te begroten op kleine uitgaven gaat ons helemaal niks aan. Ik vind het alleen maar slim, om ook naar kleine uitgaven te kijken. ?
 
Je hebt ook goedkopere spenen mischien moet je daar even kijken, en spenen mag je niet langer dan een bepaalde week gebruiken, dit moet je dus ook steeds gaan vervangen. Mijn zoon gebruikte ook een speen in het begin, dit raakten wij altijd kwijt dus had ik er wel meer dan 10 keer besteld 0-6 maanden.
 
Ligt eraan welke spenen je koopt, mijn oudste had er altijd twee tegelijk en ik verving ze ongeveer iedere twee maanden (€4-5 per stuk). 
 
De europese adviezen stellen elke 6 weken je speen te vervangen. Uiteraard is elk kindje ook verschillend in hoe en of hij gebruik maakt van een speentje. Succes!
 
Terug
Bovenaan