<p>Goedemorgen mama's</p><p>2019 werd ik trotse mama geworden van een prachtige tweeling. Goede zwangerschap gehad. Nu bijna 2 jaar verder hebben we besloten om voor nog een kindje te gaan. </p><p>Mijn ei sprong is geweest. Gevoeld, enorme buikpijn gehad. Berekend met ovulatietesten erbij (vanwege niet duidelijke cyclus)</p><p>Dag na eisprong kots beroerd snachts. Ook overgegeven. </p><p>Gisteren dus weer kots beroerd. Niet normaal. Bevruchting zou nog niet plaatsgevonden moeten hebben. </p><p>Vorige zwangerschap heb ik ook overgegeven. Dit kwartje viel pas na dat ik een positieve test in handen had. Toen geen idee dat alles zo snel kon gaan. Was stoppen pil en direct zelfde week zwanger.</p><p> </p><p>Is het überhaupt mogelijk om zo ziek te zijn tussen de eisprong en de bevruchting? </p><p>Ik kan er niets over vinden online. Of dat het niet mogelijk is. Iemand die hier ook ervaring mee heeft? </p><p>Of misschien komt het door de tweelingzwangerschap, als dit weer zo is zou ik super blij zijn. Begrijp het niet verkeerd. Maar 1 baby zou voor ons net wat rustiger zijn. Het was allemaal al redelijk pittig haha </p><p>Ben benieuwd of meer mensen er bekend mee zijn.</p><p> </p>