Kots misselijk tussen eisprong en bevruchting!?

<p>Goedemorgen mama's</p><p>2019 werd ik trotse mama geworden van een prachtige tweeling. Goede zwangerschap gehad. Nu bijna 2 jaar verder hebben we besloten om voor nog een kindje te gaan. </p><p>Mijn ei sprong is geweest. Gevoeld, enorme buikpijn gehad. Berekend met ovulatietesten erbij (vanwege niet duidelijke cyclus)</p><p>Dag na eisprong kots beroerd snachts. Ook overgegeven. </p><p>Gisteren dus weer kots beroerd. Niet normaal. Bevruchting zou nog niet plaatsgevonden moeten hebben. </p><p>Vorige zwangerschap heb ik ook overgegeven. Dit kwartje viel pas na dat ik een positieve test in handen had. Toen geen idee dat alles zo snel kon gaan. Was stoppen pil en direct zelfde week zwanger.</p><p> </p><p>Is het überhaupt mogelijk om zo ziek te zijn tussen de eisprong en de bevruchting? </p><p>Ik kan er niets over vinden online. Of dat het niet mogelijk is. Iemand die hier ook ervaring mee heeft? </p><p>Of misschien komt het door de tweelingzwangerschap, als dit weer zo is zou ik super blij zijn. Begrijp het niet verkeerd. Maar 1 baby zou voor ons net wat rustiger zijn. Het was allemaal al redelijk pittig haha :) </p><p>Ben benieuwd of meer mensen er bekend mee zijn.</p><p> </p>

Je kunt pas symptomen krijgen, zodra het vruchtje is ingenesteld. Ik denk dus dat je gewoon een groepje hebt of iets. Bij zowel onze zoons (tweeling) als onze dochter heb ik ontzettend overgegeven

[quote quote=10388684]Buikgriepje?[/quote]
Geen idee, wel heel toevallig bij vorige zwangerschap ook het geval. 
[quote quote=10388685]Je kunt pas symptomen krijgen, zodra het vruchtje is ingenesteld. Ik denk dus dat je gewoon een groepje hebt of iets. Bij zowel onze zoons (tweeling) als onze dochter heb ik ontzettend overgegeven[/quote]
Denk niet zo zeer zwangerschaps hormonen maar meer ziek worden van het proces wat er gaande is. Of dat mogelijk is. 
Hier tijdens de zwangerschap van de tweeling maar 1 over gegeven. Wel vaak misselijk maar dragelijk 

Bij mijn eerste was ik al bijna 14 weken voordat ik het doorhad. Onregelmatige cyclus en toen half jaar bezig geweest met ma 3 x ongesteld zijn. Toen 1 weekje niet lekker dacht tog ma ff testen en toen dus al 8 weken verder. Nu met me 2e gelijk met ovulatietesten gedaan en een week voor menstruatie positieve test en ook gelijk heel beroerd. Denk dat het ook beetje tussen de oren zit? En het zijn allebei jongens dus dat verschilt egt per zwangerschap

[quote quote=10388703]Ik ben bijna elke maand misselijk rond eisprong[/quote]
Ohh jeetje, ik heb het nooit eerder zo ervaren. Maar goed nu ook al een poosje met de pil gestopt en bewust gekozen om even een paar maanden zonder te vertoeven
vorige zwangerschap was direct raak dus ook niet zonder pil gezeten.

Zeer vervelend als je dit elke maand ervaart dan. Ook kotsmisselijk? 

Terug
Bovenaan