Hoi Miepie,
Ik volg je hier even, zolang het aprilforum nog niet gestart is! Rot voor je dat je zo beroerd bent... Je moet er weer doorheen, hè meis! Maar weet je, het is vast een héél goed teken dat je zo misselijk bent! Weten ze op je werk al dat je weer zwanger bent? En hoever ben je nu precies?
Met mij gaat het momenteel ook wat minder. Ik voel me sinds vorig weekend hondsberoerd. Dacht dat het kwam door te veel afspraken en slecht slapen, maar vrijdag bleek dat ik blaasontsteking heb. Eigenlijk ben ik daar nooit ziek van, maar nu... Ik zit alweer bijna een week thuis, na slechts een dikke week gewerkt te hebben (daarvoor 6 weken uitval omdat het in mijn stuitje geschoten was). Had gehoopt dat ik mijn werk rustig kon afronden, maar het is me niet gegund. Nou ja, ik begin het wel te accepteren hoor, een kindje op de wereld zetten is wel even wat belangrijker dan in komkommertijd op je werk zitten.
Vanmorgen de vk gebeld, en die dacht dat ik misschien een sterker antibioticum nodig heb. Dus woensdag maar weer urine laten testen. Ze heeft wel 3 keer gevraagd of het niet op weeën lijkt wat ik voel. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat dit kleintje de 40 weken dik gaat volmaken. Ik mag me dan beroerd voelen, zij is duidelijk nog erg happy daarbinnen. En dat is het belangrijkste.
Ik ben héél benieuwd wanneer jij weer leven gaat voelen, en ga hard duimen dat de eerste 20 weken voorbij vliegen!
Veel liefs van Inge