kotsen van rijstebloem!! yeaghhhh

A

Anoniem

Guest
gisterenavond heb ik een fles nutramigen met (voor het eerst) rijstebloem erin gedaan.
nadat ze éém lurk van de fles genomen had kotste ze d'r hart uit d'r lijfje en alles lekker onder de eerder genuttigde wortels natuurlijk.... iemand tips om toch voor het slapen gaan een papfles te geven??

oh ja, puck is wel een koemelk-eiwit-allergieklant... :(

groetjes,
debby

hoi hoi

ik weet hoe oud hij is maar al bambix geprobeert??
groeipap

weet niet wat er precies in zit maar je kunt eens kijken in de winkel

en anders ff een mailtje sturen naar nutricia die weten vast wel iets

groetjes moekje

hallo,

mijn oma en moeder zweren bij molenaarskindermeel.
Mogen ze volgens mij ook al vanaf heel jong.
Werd vroeger iig wel gedaan.
Maar ja dat was ook nog de tijd dat kinderen al met 12 weken fruithap mochten.

Succes ermee.

Hai,

Mette kreeg altijd een laatste fles met Nutrix. Ineens wil ze hem niet meer... Maaar ze slaapt nog steeds door dus het is geen must hierzo. Ik heb ooit gehoord over johannesbroodpitmeel. Mss is dat iets?

gr.Ing

JBPM wordt gebruikt bij baby's die veel spugen.
Het maakt de voeding dikker zodat deze moeilijker omhoog te werken is en ze dus minder spugen.
Ze zijn niet extra voedend ofzo zoals nutrix.

hoi,
kinderen met koemelkeiwitallergie kunnen ook allergies zijn voor rijstebloem.
het komt heel weinig voor maar onze dochter heeft het ook. Zodra ze maar iets rijstebloem kreeg spuugde ze alles uit.
Ze is nu 8,5 maand en krijgt bij elke fles johannesbroodpitmeel. niet voor extra vulling maar gewoon omdat ze altijd al veel spuugt.
Verder krijgt ze geen verdikking in d'r melk die extra voed. en het gaat gelukkig goed.
om het zeker te weten kan je nog een keer een klein beetje melk met rijstebloem geven en kijken hoe ze daar op reageert.

groetjes de moeder van anne-sophie

Terug
Bovenaan