kotsmisselijk maar nog niet overtijd...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even benieuwd naar wat anderen ervan denken... Ik heb maandag nod (of hoe noem je dat) en ben sinds afgelopen maandag zo'n beetje de hele dag met vlagen misselijk, heb zere borsten en ben bij vlagen behoorlijk humeurig dan wel jankerig. Kan erg slecht tegen wachten en heb dus al 2 keer een test gedaan, uiteraard negatief. Vanmorgen een klein beetje slijm met beetje helderrood erin.. wordt helemaal GEK!!! Wil gewoon weten waar ik aan toe ben, vooral gezien het feit dat mijn man eigenlijk geen tweede wil en dit dus een ongelukje zou zijn... ben erg benieuwd naar jullie mening, zal wel ongi worden op het moment dat ik dit post, maar ja dat zien we dan wel weer... bedankt alvast en v erder iedereen succes

Hallo
Hoewel het misschien een beetje vroeg is, lijken dit wel tekenen van een zwangerschap.
Maar zoals velen hier op het forum al hebben meegemaakt kan je lichaam je erg in de maling nemen.
Hoe zou jij het zelf vinden, als je zwanger blijkt te zijn, wil jij graag een 2e ?
Groetjes Zoey

heb vorige week erg getwijfeld, had me er nl. net op ingesteld dat er wel geen 2de zou komen, maar zou het nu toch wel erg graag willen.. vandaar dat ik aan de ene kant ook bang ben dat mijn lichaam me idd erg voor de gek zit te houden en aan de andere kant had ik zeker vorige week absoluut het gevoel dat ik zwanger ben. Beetje dubbel dus.. mijn man vond het in eerste instantie helemaal niks, maar begint nu een beetje bij te draaien. Is alleen zo'n beetje m'n laatste kans, want ik wil niet weer iedere maand onzekerheid (gebruiken dus verder niks, want ik kan niet tegen de pil) en ben toch wel bang voor een teleurstelling, dus probeer maar nergens op te hopen, maar wordt er dus wel helemaal gestoord van!!!

Terug
Bovenaan