kotsmisselijk

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik ben sinds een dag of twee wat weeig maar vanochtend lag ik om 4 uur klaarwakker in bed en werd steeds misselijker.resultaat :eek:m half 5 zat ik kokkend onder en heb vervolgens maar een beetje gedronken en gegeten.(niet vragen hoe?) en uiteindelijk zakte het gelukkig.heb vervolgens nog wat kunnen slapen en begon toch wat ijdele hoop te krijgen.echter na een uurtje of twee(nog steeds misselijk)kreeg ik mega diaree dus ik heb denk ik gewoon een verkapte buikgriep .voor de rest van de dag gelukkig nergens geen last meer gehad alleen ben ik de gehele dag al misselijk.ik ben benieuwd of dit aanhoudt en hoop eigenlijk van niet.maar ja ,,,het kan natuurlijk ook een teken zijn..grrr duurt me nu te lang.zo ff galspugen hahahah

Hey meid!

Moeilijk te zeggen wat het kan zijn, zeker in een tijd dat er van alles heerst...

Ik hoop voor je dat dit eindigt in een positieve test!

Succes!

Liefs Daisy

Hay meid!!

Ik hoop zo dat het geen buikgriep is!!!!!!!!!!! Ik ben benieuwd en gun het je zo!

Er heerst idd een buikgriep. Maar ik hoop voor je dat het je eerste zwangerschapskwaaltje is ;-)

Ik hoop ook voor je dat het raak is!! Misselijk zijn is niet leuk, maar als je wel zwanger bent heb je het er voor over. leuk chliche hé?! Was zelf erg misselijk bij mn dochter, maar ga toch weer voor een 2e.

Succes!!

Hey Esther,

Nog steeds misselijk? Vervelend, hoop dat het een zwangerschapsverschijnsel is en je de 17e weet waarom je zo misselijk bent (en het er ws zeker voor over hebt ;-).

Sterkte met wachten de komende dagen.

Liefs Lisette

hoi meide, vandaag nergens meer last van gehad. dus zal wel een verkapt buikgriepje of zoiets zijn.ik heb de 19e nod dus moet nog een weekje wachten.
groetjes

Terug
Bovenaan