Kou op het oogje

Mijn zoontje van 8 maanden heeft op allebei de oogjes Kou. Als ik hem uit bed haal zitten zijn oogjes helemaal dicht. Dit had hij ook toen hij geboren is dat kwam volgens verloskundige doordat de bevalling niet helemaal soepel is gegaan en hijin het vruchtwater gepoept had. Kan het zijn dat dit daardoor terug komt?
Ik vind het een beetje zielig voor hem.
 
Ik weet niet hoe het komt.
Maar als mijn dochtertje het heeft doe ik het met een beetje afgekoeld gekookt water af. Van buiten naar binnen. Meestal is het dan na ong 1 of 2 dagen over. Ik hoop dat je er wat aan hebt!!
Groetjes Laura
 
Ja, net zoals Laura gebruik ik in dat geval ook afgekoeld gekookt water. Mocht het nou langer duren dan een week, dan is het verstandig om naar de huisarts te gaan. Je krijgt dan een middeltje voorgeschreven.

Babietjes zijn wat vatbaarder voor ontsteking aan de oogjes, vandaar dat het vaker terugkomt, vooral bij een verlaagde weerstand.

Succes
 
Weet je wat hel goed werkt borstvoedingsmelk op een watje doen en dan van links naar rechts in het oogje wrijven. Ons kindje heeft daar ook al last van. Helpt heel goed tenminste als je er wat uit kan krijgen.
adres clap200@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan