Koud dilemma

Ik heb hier een koud dilemma ethan komt altijd heerlijk warm uit zijn bedje maar zijn handen zijn steen koud..

Hij legt ze elke keer naast of boven zijn hoofd dus ik blijf bezig met ze onder de deken te doen

Heeft iemand hier ook last van en misschien ideeen

hier het zelfde.
ik vind zolang zijn voetjes en hoofdje warm is, is het voor mij goed.
want kijk maar naar jezelf, als je koude voeten hebt, ben je vaak helemaal koud.
als pascal even aan het spelen is, zijn zijn handjes zo weer warm. wat ik ook wel doe is, voor ik hem om 7 uur de eerste fles geef, zorg ik dat de kachel iets aan is. tijdens het drinken (ik geef de eerste fles op mijn bed) heb ik 1 handje onder de dekens, en de andere warm ik met mijn vrije hand op.

groetjes
smooty

Hier ook hetzelfde hoor, het is niet erg als de handjes koud zijn..... als de voetjes maar lekker warm zijn. Als ie het te koud heeft kan je het in zijn nekje voelen (dat plooitje tussen zijn oortje en zijn schoudertje). Als dat lekker warm voelt is er niks aan de 'hand' (hahaha).

alicia doet dat ook en komt dan ook met ijskoude handen uit bed.
en vind het dan leuk om ze bij papa of mama in de nek neer te leggen brrr!!!!
soms heeft ze ook wel koude voeten maar dan pakken we gewoon een dikkere slaapzak.
en als haar handen echt te koud worden legt ze ze onder haar hoofd neer!! zo grappig

Terug
Bovenaan