Koud koud koud

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag voor de 1e keer bij de verloskundige geweest en ben 7 wk en 4 dgn zwanger. dus dat gaat toch een juli kindje worden ipv augustus..Maargoed..Ik vroeg aan haar dus hoe het kan dat ik het savonds zo koud hebt en dan bedoel ik niet koud maar ijs koud. Ik zit met een dikke trui en vest op de bank onder een deken. Snachts slaap ik net zo maar leg ik er nog een plaid over heen. Dit is echt niet normaal. een warme douche nemen helpt tot het moment daar is dat ik onder de douche vandaan moet..Nou goed haar antwoord was dat het kan omdat ik ook moet overgeven savonds..zou kunnen maar zoals vanavond geef ik dus niet over en ik zit met ijskoude vingers dit bericht te tikken. Is dit herkenbaar voor jullie?? En wat doen jullie eraan het is best storend en ik ken het van mijn eerste zwangerschap helemaal niet.. Nou moet ik zeggen dat alles het tegenover gestelde is als bij mijn zoontje.. Maargoed heeft iemand een echt antwoord voor me..

xxx en hele blije trotse koude mama

Hai,

Ik had het bij mijn eerste ook, hoewel niet zo extreem als jij nu. Ik deed eigenlijk hetzelfde als jij, dikke kleren, lekkere fleecedeken er over. En dan had ik het nog koud :S.

Gelukkig was dit toen met een week of 12 weg. Hopelijk ben je er snel vanaf, want het is allesbehalve prettig idd. Ik hoefde overigens bij de eerste ook niet over te geven, dus het hoeft er niet perse iets mee te maken te hebben.

Nu heb ik niet zo'n last van kouwelijkheid - behalve buiten dan ;) -, hier ook alles het tegenovergestelde deze keer ;).

Sterkte ermee!

Bij mijn dochter heb ik het alleen maar warm gehad en heb ik gedurende een toch best koude winter alleen in een t-shirt geslapen onder mijn zomerdekbedje. Moet daar nu niet aan denken! Ik lig nu met lange broek en t-shirt onder mijn dekbed plus een slaapzak en dat gaat net...
Ik hoop dat het nog verandert. Of niet natuurlijk, want dan heb ik het tijdens de warme zomermaanden straks lekker koel ;-)

kaskes

Vorige keer werd ik in de lente zwanger en had het toen ook wel wat koud, toen de zwangerschap vorderde kreeg ik het steeds warmer.
Nu herken ik het weer. Ik lig onder een enorm winterdekbed met een pyjama aan en sokken en een paar dagen geleden heb ik zelfs mijn sloffen aangehouden want ik kon van ellende niet slapen. Volgens mij is het een kwestie van door de zure appel heenbijten, voor zover ik weet hoort het bij de eerste maanden.

Ik heb dit ook! Weet je wat ook heerlijk is? Een electrische deken, fantastische uitvinding! Op de bank kleed ik me dik aan, maar 's avonds kan ik heerlijk slapen.
Misschien een idee voor jullie? En anders een warme kruik in je bed leggen, een halfuur voordat je gaat slapen. Succes allemaal!!

groetjes, Juffie

ow wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hiermee. Mensen in mijn omgeving kijken me echt zo aan van nee nooit gehad. Het vreemde is alleen dat het elke keer na het avond eten echt begint. Dan ga ik met mijn zoontje van 2 even lekker onder een warme douche en kleed ik me weer dik aan. Overdag heb ik er minder last van..

Succes allemaal
xxx

Ik heb het ook almaar koud! Tenminste... 's avonds!
Zoals vandaag buiten vond ik gewoon lekker! Maar nu... dik aangekleed, en nog koud... Mijn vriend klaagt dat ik zo veel en zo lang douche! Maar ik heb het echt nodig om op te warmen. 's Avonds in bed kan ik tegen m'n vriend aankruipen die gelukkig  altijd(!!!!!) warm is! Heerlijk!
Dus zo maar een heerlijke lange hete douche nemen... en dan tegen mijn lieverd aankruipen!  

Liefs

Terug
Bovenaan