Koud, koud.. koud!

Hoi Dames,

Sinds enkele weken heb ik het zo enorm koud!

Natuurlijk niet als ik vollop in de weer ben, maar wel als ik me  rustig hou. Ook al schijnt buiten het zonnetje, het liefst heb ik toch een vest aan en s'avonds een plate op de bank die ik het liefst tot achter m'n oren trek! Hahaha..

Hebben jullie dit ook?

Esmé mv Kay

(15 wk zwanger)

Hier nog een die eigenlijk de hele dag loopt te blauwbekken. 's Avonds lig ik het liefste met een dikke pyjama onder een dekentje op de bank. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het eerder warm dan koud, maar nu...... Dat wordt nog wat als we dalijk de winter in gaan.

He hoi

Ook hier iemand met blauwe lippen en koude handen en voeten.
Gaat me een beetje te ver maar....... zou graag nu al de verwarming aan willen zetten.
Dus 's avonds met een fleece-trui en een dekentje op de bank.
Het winterdekbed ligt ook al op bed.

Gr Naomi

hoi ouw hoort dat er ook bij wist ik niet ja op  bed had ik het ook al koud maar denk ja lig alleen en het weer wordt kouder zal het daar wel aan liggen. en op de bank benden sávonds heb ik een sprei over me heen op de bank of lekkere warme trui aan ben dus ook niet de engiste haha

Hoi allemaal
Het zijn bij mij net opvliegers.
Nu heb ik de kachel voor het eerst aan gedaan . En een
uurtje geleden had ik het snik heet .
De hormonen gieren door onze lichamen
groetjes karin

Hoi,

de ene keer zit ik met dikke kleren te bibberen met mijn voeten in een warm badje om maar warm te worden en de andere keer heb ik nergens last van.
Gelukkig had ik gisteren zo'n dag want mijn cv-ketel was kapot, dus geen warme douche en geen kachel aan. Gelukkig is hij nu gemaakt want vandaag heb ik het weer koud.
Ik heb nu ook mijn winterdekbed over gedaan ik werd 's nachts ook wakker omdat ik het koud had. Vannacht dus lekker onder mijn dikke  wollen dekbed wegkruipen, heerlijk.

groetjes Minke

Terug
Bovenaan