koud

ik heb een dochter van een half jaar en ze slaap bij ons op de kamer...maar de deur moet dicht vanwege de katten... nu is er geen verwarming in die slaapkamer...en het is er 11 a 12 graden...nu geef ik haar een pyama met slaapzak en een fleecedeken...dikker deken en een deken met gaatjes zegmaar...ze heeft het niet koud... alleen haar handen zijn smorgen erg koud...kan het kwaad om een kind dan in een koude kamer te hebben?
 
Hoi hoi

Nee hoor mijn dochter is 4 maanden en bij ons is het ook fris op de kamer zou niet weten hoe fris eigenlijk. We hebben wel verwarming maar dat is helemaal niet goed om mee te slapen. Ik denk dat jou kleintje het heerlijk heeft onder al die dekens en alle kinderen hebben koude handjes komt omdat die vaak boven de dekens liggen. Ik zou me geen zorgen maken hoor.
 
ideale temperatuur is rond de 17 graden. en dat zal je kamer wel zijn, onze slaapkamer is dat ook en daar is ook geen verwarming.

Koude handjes kan echt geen kwaad. En inderdaad het is beter te koud dan te warm. Als ze het echt koud heeft wordt ze wel wakker en laat ze je dat weten.
 
Hoi,
Ik sluit me aan bij bovenstaande.
Als de voetjes en het nekje maar warm
zijn is er niets aan de hand.
Te veel dekens is ook niet goed met het oog op wiegedood.
De slaapkamer van onze zoon is ook niet erg warm. Hij heeft een slaapzak
aan. Dan een laken en een dubbelgeklapte deken. Hij heeft ook wel
koude handen maar dat is niet erg.
Ze laten het wel weten als ze het niet
naar de zin hebben.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan