koud

Hoi Dames,

Ik weet nu een klein weekje dat ik zwanger ben van ons 3de kindje. Allemaal weer erg spannend hoor.

Maar herkennen jullie het ook. Ik heb het zo koud. Ik had het bij de twee andere ook hoor maar toch ik vind het echt supper vervellend. De kachel staat op 21 en ik zit met een joggingbroek en fleectrui op de bank en pantoffels aan en nog heb ik het koud. Nu weet ik dat het ook wel koud buiten is maar toch.

Gr. As

Ik heb het bij 21 graden altijd koud als ik stil zit. Even iets hoger die CV! Gewoon doen of een deken om je heen! Is ook lekker!

Ja in het begin wel ja.. nu krijg ik het steeds warmer... Bij mijn zoon had ik zelfs midden in de winter (hij is geboren begin febr.) bijna niet de verwarming aan gehad.

Ik herken het wel. Ik heb het ook berekoud :-( Ik lig 's nachts in bed met een pyjama aan terwijl ik normaal nooit iets aan heb met slapen. Maar nu wel dus want anders kan ik echt niet slapen

Ik heb t 's nachts ontzettend koud en overdag zweetaanvallen normaal heb ik het altijd koud ik me in de ochtend aankleed zweet ik me al rot!!!!

Die hormonen!!!!

Terug
Bovenaan