koud

Zo heb vdg maar de verwarming aan gezet. Kon er niet meer tegen heb het alleen maar koud.brrrrr.!!!
Heb ook meteen winter slofjes gekocht om me voeten warm te houden..normaal heb ik het altijd warm maar nu..

En de rest geen kwaaltjes? Oh ja ik word telkens heel erg vroeg wakker om mijn blaas te legen word er gek van want kan erna niet meer slapen.

Heel herkenbaar.... ik zit nu met kleed en al om me heen achter de laptop! Hoort erbij... je hypofyse die je temperatuur regelt moet een beetje in de war zijn van de hormonen en dan kun je het dus koud of heel warm krijgen... brr.... en met dit weer (bij ons veel regen vandaag) is het heel aangenaam in de winterkleren.. haha! De laarzen zijn alweer uit de kast hoor!

Nog geen idee of ik zwanger ben of niet, maar heb sinds een aantal dagen al wel wat kwaaltjes. Vooral misselijk, snel moe en koud. Nog een paar dagen volhouden en dan kan ik testen.

Durf nergens op te hopen, want heb 13/8 een mk gehad, maar in theorie zou het kunnen.

Hoi mamaeef,
Dat is heel normaal in het begin van de zwangerschap, meestal wordt het anders met een maand of 4, dan hebben de meeste vrouwen het juist warm, vind het daarom wel lekker in de winter zwanger te zijn, lekker warm,,haha
Groetjes MJ maartclub, 4ekindje

Hoi allemaal,
ik dacht al dat het aan mij zou liggen maar ik heb het de laatste week ook al zo ontzettend koud.. Echt niet leuk meer.. Houden jullie ook al vocht vast? Ik heb een kuit die niet meer in mijn laars past.. :S
groetjes Sandy

Terug
Bovenaan