koude buik

Hallo dames,

Ben nu net de 20 weken voorbij, maar het valt mij op dat mijn buik zo koud aanvoelt. Vind het dan heerlijk om met mijn handen over m'n buik heen te gaan, totdat deze weer lekker warm is.

Herkennen jullie dit ook? Denk niet dat de kleine er last van heeft, maar voor mezelf vind ik het wat minder prettig.

Groetjes Rixt

Ja, dat  had ik ook, maar nu ik van die heerlijke supergrote zwangerschapsslips draagt is het over! Die kun je tot je borsten optrekken. Staan niet zo heel sexy, maar zitten )bij mij' wel het lekkerst. En ik heb weer een warme buik.......................

Ik heb er gelukkig geen last van, maar draag dan ook van die lekkere sexy mega-onderbroeken, daarover heen een lang mama-hemd van de H&M en dan de broekband over mijn buik. Tis even wat gepel als ik naar de wc moet, maar heeeeerlijk warm!

Dat is dus bij mij het gekke... ik heb ook zo'n heerlijke sexy onderbroek aan, hemd, dan de broekband er overheen en dan vaak een lang tshirt over de broek en dan nog een trui. Ik heb het verder ook gewoon lekker warm (is ook wel eens anders geweest), maar alleen mijn buik voelt koud aan.

Misschien nog maar eens zo'n buikband halen... weer een laagje extra kleding en mijn buik begint ook wel wat om steun te vragen. Maar bedankt voor jullie reacties!

Liefs Rixt

je kunt ook een warme waterzak op de bank leggen en elke keer als je zit lekker de zak ertegen aan of een dekentje over je heen.

Ik heb ook een koude buik, en het is  echt lekker als ik de kruik ertegenaan houd, ook in bed savonds.

succes!!

ik heb dit ook, maar hij voelt alleen van de buitenkant koud aan.
Het is dus niet zo dat ik het ook echt koud heb.
Het leuke is dus ook wel dat als ik of mijn vriend zijn warme hand op de buik legt de baby hier heerlijk tegenaan komt liggen.

Ik denk ook dat de baby de warmte van je buik ontrekt om het zelf heerlijk behaagelijk warm daarbinnen te hebben.
Als het niet goed zou zijn dan zou ik het denk ik ook wel koud hebben en dat is niet zo.

Terug
Bovenaan