koude handjes in bed

hoi
mijn dochtertje is nu bijna 4 weken, en ik merk dat als ik haar snachts uit bed haal dat ze dan hele koude handjes heeft.
is dat normaal?
ik ben bang dat ze niet warm genoeg ligt, maar ze heeft een slaapzak met 3 dunne dekentjes en een lakentje.
haar nek voelt wel warm aan

Hoi,
Ja dat is normaal hoor, Katie heeft ook vaak koude handen. Is niet erg volgens de kraamhulp. De handen en voeten zijn geen graadmeter, het nekje wel.

Groetjes Mickey

Mijn dochter van 10 weken heeft ook altijd koude handjes in bed. Dat is niet erg.
Ook heeft ze bijna altijd koude voetjes. Heb wel eens gelezen dat je geen sokjes aan moet doen in bed omdat dat te warm zou zijn, maar aangezien ze bijna altijd koude voetjes heeft, houd mijn dochter toch gewoon haar sokjes aan. Ze ligt nog gewoon met kleertjes aan in bed en de sokjes horen daar ook bij.
Verder ligt ze onder een dubbel dekentje en een lakentje en het is op haar kamertje ongeveer 18 graden (verwarming is uit, maar haar kamer grenst aan onze badkamer en daar is de verwarming wel aan, dus wordt haar kamer indirect toch wat verwarmt denk ik, want op onze eigen slaapkamer is het kouder).

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Is ok!!

Onze kleine meid heeft dat ook. Ze slaapt in een warme slaapzak en ik
doe haar alleen het bovenstuk van haar pyama aan. Haar broek en sokken
gaan uit.

Het is ook rond de 17/18 graden op haar kamer en inderdaad ook zij
heeft koude handjes. Als ik haar uit de slaapzak haal dan heeft ze wel
warme voetjes!!

Het is gezond hoor.

groetjes Claudia en Maud-je

Terug
Bovenaan