Koude handjes

Wij gaan dagelijks lang naar buiten. We wonen naast het bos en de hei dus hup zijn buitenpakje aan en dan wandelen en spelen maar. Ik trek hem nu dat het kouder wordt wanten aan maar deze zijn binnen een paar minuten weer uitgetrokken! Net weer thuisgekomen met ijsklompjes als handjes...en het is nu nog zacht voor de tijd van het jaar. Hoe lossen jullie dit om met jullie dreumes (17 mnd).
 
Zitten met precies hetzelfde probleem. Als we de wantjes überhaupt al aan krijgen heeft hij ze binnen no time weer uit. En als het echt koud is huilt hij ook nog omdat zijn vingers zo koud zijn. Dus als iemand hier de gouden tip heeft...
 
Bij mij was de oplossing grote (winddichte) wanten, soort ski handschoenen, heb een setje van de H&M en een van HEMA, die eerst aan en dan daarna het jasje eroverheen. Dan zitten ze zo strak vast in de mouwtjes dat onze dochter ze niet uit krijgt (15 maanden). 
Ik moest wel zoiets verzinnen want bij ons was het inderdaad ook huilen op de fiets en buiten omdat ze dan koude handjes kreeg (trok ook alles uit).
 
[quote quote=10385998]Wanten van de decathlon!!
Eerst het bandje om de pols en dan handschoen aan/dicht ritsen! En dan de jas aandoen![/quote]Heb je toevallig een foto of link van deze wanten?
 
Hier ook de wanten eerst aantrekken en dan de jas erover heen trekken. Zitten ze muurvast ;).
Die van de decathlon zijn erg koud, wel handig qua bandjes maar haar vingers zijn echt koud (20 maanden) helaas een miskoop...
Lieve groet, Susanne 
 
Iemand toevallig ervaring met de wantjes van CeLaVi? Zien er handig uit maar volgens mij zijn ze niet zo warm. Alleen maar waterdicht maar kan dit nergens uit halen
 
Terug
Bovenaan